Chatbot-ul cu care Microsoft a declanșat modul panică la Google este acum disponibil și pe smartphone-uri, în aplicațiile Bing și Edge.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Versiunea pentru smartphone a browser-ului Edge și aplicația mobilă Bing includ acum acces la chatbot-ul pe care Microsoft l-a integrat deja în motorul de căutare Bing.
O noutate binevenită în cazul aplicațiilor este că utilizatorii pot conversa acum și prin voce cu chatbot-ul. Acesta, la rândul lui, va folosi tehnologia text-to-speech pentru răspunde tot vocal.
Utilizatorul are acum trei opțiuni în ceea ce privește răspunsurile date de noul Bing. Acesta poate opta între răspunsurile textuale normale, răspunsuri cu liniuțe pe rânduri și răspunsuri simplificate.
În plus, chatbot-ul a fost integrat și în aplicația mobilă de Skype, serviciul de comunicare de care compania americană părea să fi uitat, dar care încă este folosit zilnic de 36 de milioane de oameni.
Din cauza răspunsurilor uneori bizare pe care le oferă, Microsoft a decis să limiteze numărul de întrebări pe care utilizatorii le pot adresa chatbot-ului. Noul Bing va răspunde la cel mult șase întrebări consecutive și maxim 60 de întrebări pe zi.
Microsoft încă nu oferă acces liber la noul Bing, acesta nefiind disponibil tuturor, ci doar unui număr limitat de utilizatori, care sunt aleși dintr-o listă de așteptare unde prioritate au cei care folosesc serviciile companiei.