La fel ca alte companii de inteligență artificială și Nvidia se pare că a folosit fără acord ori să plătească conținutul video online pentru a-și antrena soluțiile AI.
O investigație 404 Media a scos la iveală faptul că Nvidia le-a cerut angajaților să descarce și să folosească clipuri video pentru instruirea AI-ului.
Astfel, angajații companiei, care valorează pete 2,4 trilioane de dolari, au inclus în procesul de antrenare a soluțiilor de inteligență artificială conținut de pe site-uri precum Netflix și YouTube.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Într-un comunicat, Nvidia nu a negat concluziile investigației, ci s-a apărat spunând că a respectat întru totul litera și spiritul legii.
Pe acest subiect, purtătorul de cuvânt al YouTube Jack Malon a spus că ceea ce a făcut Nvidia reprezintă o încălcarea clară a regulilor platformei video.
Nvidia nu este, însă, singura companie care a folosit conținutul YouTube pentru a-și antrena soluțiile de AI. Același lucru l-a făcut și OpenAI, alături de alte companii, printre care Runaway AI.