Spotify continuă să piardă bani, în ciuda scumpirii abonamentelor și a disponibilizărilor

Spotify continuă să piardă bani, în ciuda scumpirii abonamentelor și a disponibilizărilor
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 7 feb 2024

Platforma socială de streaming Spotify și-a crescut veniturile în ultimul trimestru, însă, continuă să piardă bani.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Spotify a obținut în ultimul trimestru al anului trecut venituri de 3,7 miliarde de euro, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut cu 16%.

Însă, compania a pierdut, în aceeași perioadă, 75 de milioane de euro. Pe întreg anul 2023, Spotify a pierdut 532 de milioane de euro.

Meta va identifica pe rețelele sale de socializare orice imagine generată de inteligența artificială CITEȘTE ȘI Meta va identifica pe rețelele sale de socializare orice imagine generată de inteligența artificială

Pierderile vin în ciuda eforturilor companiei de a-și reduce cheltuielile, într-un an în care Spotify a crescut prețul abonamentelor în multe țări și a dat oameni afară.

Platforma de streaming are acum 602 milioane de utilizatori, după ce numărul acestora a crescut cu 5%, fiind pentru prima oară când se depășește acesta prag.

După o creștere cu 4%, numărul utilizatorilor care plătesc abonamente a ajuns la 236 de milioane.

Pe întreg anul trecut, Spotify a atras 113 milioane de utilizatori, 31 de milioane dintre aceștia plătind pentru unul dintre abonamente.

viewscnt
Afla mai multe despre
spotify
streaming
muzică