Platforma socială de streaming Spotify și-a crescut veniturile în ultimul trimestru, însă, continuă să piardă bani.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Spotify a obținut în ultimul trimestru al anului trecut venituri de 3,7 miliarde de euro, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut cu 16%.
Însă, compania a pierdut, în aceeași perioadă, 75 de milioane de euro. Pe întreg anul 2023, Spotify a pierdut 532 de milioane de euro.
Pierderile vin în ciuda eforturilor companiei de a-și reduce cheltuielile, într-un an în care Spotify a crescut prețul abonamentelor în multe țări și a dat oameni afară.
Platforma de streaming are acum 602 milioane de utilizatori, după ce numărul acestora a crescut cu 5%, fiind pentru prima oară când se depășește acesta prag.
După o creștere cu 4%, numărul utilizatorilor care plătesc abonamente a ajuns la 236 de milioane.
Pe întreg anul trecut, Spotify a atras 113 milioane de utilizatori, 31 de milioane dintre aceștia plătind pentru unul dintre abonamente.