La cinci luni de când a fost lansată, cea mai nouă rețea socială dezvoltată de Meta primește suport pentru tag-uri, însă, acestea funcționează diferit față de ceea ce le este cunoscut utilizatorilor de la alte rețele sociale.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Meta a adăugat suport pentru tag-uri de conținut rețelei sociale Threads. Utilizatorii pot folosi aceste tag-uri pentru a crește șansa de a le fi descoperite postările.
Tag-urile din Threads funcționează, însă, diferit de cele de pe alte rețele sociale, inclusiv de cele de pe Instagram, rețea deținută tot de Meta.
În primul rând, tag-urile din Threads sunt lipsite de caracterul # și arată mai degrabă precum link-urile obișnuite.
În al doilea rând, o postare poate acomoda un singur tag, astfel că utilizatorii trebuie să selecteze cu grijă tag-ul dorit.
Limitarea la un singur tag per post ar putea ajuta la limitarea abuzurilor. Pe Instagram, X și alte rețele sociale hashtag-urile au fost folosite inclusiv pentru a răspândi informații false.
Noua facilitate, una dintre cele mai așteptate de utilizatorii rețelei, vine cu doar câteva zile înainte de lansarea în Europa, care ar trebui să aibă loc pe 14 decembrie.