X/Twitter se va confrunta cu o scădere masivă a veniturilor din publicitate

X/Twitter se va confrunta cu o scădere masivă a veniturilor din publicitate
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 21 nov 2023

O estimare recentă arată că X (fostă Twitter) își va vedea veniturile din publicitate scăzând cu mai mult de jumătate.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Venirea lui Elon Musk și schimbările de ordin editorial făcute de acesta nu sunt pe placul companiilor de publicitate, care nu sunt deloc încântate când propriile reclame sunt afișate lângă postări extremiste.

Conform unei estimări făcut de Insider Intelligence, veniturile din publicitate ale companiei ar fi trebuit să scadă anul acesta cu 54,4%.

CITEȘTE ȘI Bluesky trece de două milioane de utilizatori

Însă, estimarea nu a apucat să ia în calcul noul exod al advertiserilor, care și-au oprit în masă campaniile, după ce acestea au rulat alături de postări care încurajează la ură, antisemite și naziste.

Astfel, pierderile X ar putea să fie și mai mari decât cele estimate.

Cel mai recent exod al advertiserilor vine după un raport Media Matters, care arăta postări ce promovau ideologia nazista alături de reclamele unor mari companii. Printre alții, și-au întrerupt campaniile de publicitate IBM, Disney și Apple.

Ca răspuns, X a dat Media Matters în judecată, pretinzând că aceasta a exagerat cu bună știință volumul de conținut antisemit din cadrul platformei.

viewscnt
Afla mai multe despre
x
twitter
publicitate
elon musk