Amazon.com lucrează la o aplicație de sine stătătoare pentru vizionarea conținutului sportiv, a raportat The Information, citând o sursă care cunoaște direct acest plan, transmite Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Sportul rămâne una dintre cele mai mari atracții pentru vizionarea în direct, deoarece publicul din SUA trece din ce în ce mai mult de la abonamentele la TV cu plată la aplicațiile de streaming, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI GRAFICE Creditarea populației a răcit. Firmele scapă de împrumuturile în lei și fug către valutăMișcarea va completa probabil efortul Amazon de a dubla programele sportive oferite prin serviciul său Prime Video, un canal cheie pentru a atrage consumatorii către platforma sa de cumpărături.
Amazon deține deja drepturile de a reda competiții sportive în flux, inclusiv franciza National Football League din Thursday Night Football și meciurile de fotbal din Premier League din Marea Britanie, și va putea să concureze mai bine cu liderul streamingului sportiv Walt Disney.
Săptămâna trecută, YouTube, divizie a grupului Alphabet, a semnat, de asemenea, un acord pe mai mulți ani pentru a difuza exclusiv pachetul de meciuri Sunday Ticket al NFL în Statele Unite.