Netflix vrea să transforme reclamele pe care le difuzează în campanii cu mai multe episoade

Netflix vrea să transforme reclamele pe care le difuzează în campanii cu mai multe episoade
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 iul 2023

Abonamentul Netflix cu publicitate, cunoscut sub numele de „Essential”, avea în luna mai peste 5 milioane de abonați. Iar platforma intenționează să profite de această formulă pentru a genera venituri prin publicitate mai bine direcționată și mai puțin repetitivă, relatează Financial Times. Noile formate publicitare ar putea lua forma unor campanii difuzate în mai multe episoade, astfel încât utilizatorii să fie în continuare expuși la brand, dar cu un spot publicitar diferit.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

O astfel de strategie le oferă agenților de publicitate și o viziune pe termen lung. Aceștia se pot gândi la campanii publicitare sofisticate și diferite, scrie News.ro.

Cel mai vechi ziar din lume a tipărit ultima ediție după 320 de ani. „Pe tot mai multe platforme, conținutul serios concurează cu videoclipurile cu pisici și teoriile conspirației.” CITEȘTE ȘI Cel mai vechi ziar din lume a tipărit ultima ediție după 320 de ani. „Pe tot mai multe platforme, conținutul serios concurează cu videoclipurile cu pisici și teoriile conspirației.”

Un șef al departamentului de publicitate de la Netflix a declarat pentru FT că „mărcile sunt extrem de entuziasmate de ideea de a fi asociate cu conținutul Netflix și acum încep să aibă în vedere o inovație mult mai mare în jurul acestor noi formate, cu parteneriate mai strategice".

De la lansarea ofertei „Essential”, Microsoft a gestionat publicitatea pe Netflix. Rolul Microsoft este de a proiecta și gestiona platforma pentru agenții de publicitate care doresc să difuzeze reclame pe Netflix.

Potrivit unei surse din FT, parteneriatul se va încheia probabil la sfârșitul anului viitor. Aceasta este o oportunitate pentru Netflix de a-și spori capacitatea de inovare.

Potrivit unei alte surse, citată de FT, Netflix ar putea folosi datele sale despre clienți pentru a crea un marketing mai personalizat: "Astăzi, putem scrie 15 episoade ale unei reclame și putem garanta că spectatorul le va vedea în ordinea corectă. Așa că este foarte interesant".

De asemenea, se pare că Netflix dorește să extindă această strategie de publicitate și la jocurile sale online. Prima evaluare reală a abonamentelor cu suport publicitar ar putea veni pe 19 iulie, când compania își va prezenta rezultatele trimestriale.

viewscnt
Afla mai multe despre
netflix
publicitate