Nou jucător: Divizia de cercetare de piață a conglomeratului japonez Rakuten intră în România

Nou jucător: Divizia de cercetare de piață a conglomeratului japonez Rakuten intră în România

Sursa foto Facebook Rakuten

Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 13 sep 2019

Rakuten Insight Global, divizia de cercetare de piață a conglomeratului japonez Rakuten, a deschis la București primul său birou din România și al doilea din Europa.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Biroul din București, înființat ca sucursală a biroului Rakuten Insight din Londra, inaugurat în 2010, va furniza inițial servicii de suport operațional multifuncțional pentru clienții europeni.

Compania japoneză intenționează să extindă aria operațiunilor pentru a include servicii financiare și administrative ce vor fi furnizate companiilor din regiune.

Apple TV+ va costa doar 1,4 dolari în India CITEȘTE ȘI Apple TV+ va costa doar 1,4 dolari în India

Sucursala din România va fi condusă de Neil Cantle, șeful biroului Rakuten Insight din Londra.

Rakuten Insight Global (fosta AIP Corporation) a fost preluată de conglomeratul japonez Rakuten în 2014. Firma de cercetare de piață deține birouri în 12 țări și regiuni și furnizează servicii unui număr de peste 400 de companii de top la nivel global.

viewscnt
Afla mai multe despre
rakuten insight
birou bucuresti
deschidere
neil cantle