United Media Services va coordona strategia digitală globală a brandului Metaxa

Media&Advertising/CSR   
United Media Services va coordona strategia digitală globală a brandului Metaxa

United Media Services își extinde amprenta internațională, preluând coordonarea globală a strategiei digitale pentru Metaxa, brandul emblematic de băutură spirtoasă din portofoliul Rémy Cointreau. Această desemnare confirmă capabilitățile avansate de digital strategy ale agenției și experiența echipei în livrarea de campanii data-driven și platform-centric, cu acoperire globală.

Dezvoltând o strategie digitală full-funnel, rolul United Media este de a amplifica prezența brandului Metaxa în ecosistemul digital printr-o abordare unitară și de impact. Colaborarea reunește performanța, creativitatea și tehnologia avansată pentru a susține relevanța și creșterea continuă a brandului.

Urmărește-ne și pe Google News

„Suntem încântați să colaborăm cu United Media Services pentru a duce povestea Metaxa și mai departe în spațiul digital. Abordarea lor strategică, susținută de servicii integrate de paid media și data&automation, este exact ceea ce căutam pentru a sustine brandul nostru să evolueze și să rămână relevant pentru consumatorii din întreaga lume”, a declarat Emeline Phipps, Global Senior Brand & Digital Manager – House of Metaxa.

Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

În România, implementarea și adaptarea locală a strategiei internaționale vor fi gestionate de echipa United Media Services, sub coordonarea Simonei Popescu, Marketing Manager B.D.G. România, distribuitorul official al Metaxa incă din 2007. Aceasta a subliniat importanța parteneriatului:

“Metaxa este un brand cu o tradiție puternică, iar digitalul joacă un rol esențial în consolidarea relației cu consumatorii. United Media Services a demonstrat că poate îmbina creativitatea cu performanța și suntem încrezători că această colaborare va aduce rezultate excepționale.”

La rândul său, Dragoș Andronache, Head of Digital United Media Services, a evidențiat complexitatea acestui proiect și ambițiile echipei:

“Acest proiect strategic reprezintă o oportunitate fantastică de a pune în valoare capabilitățile noastre digitale la nivel internațional. Avem deja în derulare inițiative similare pe piețele externe, iar această colaborare ne permite să consolidăm și mai mult know-how-ul acumulat. Vom implementa soluții inovatoare, bazate pe date și tehnologie, pentru a asigura o prezență digitală coerentă și de impact pentru Metaxa pe toate piețele.”

United Media Services este o agenție full-funnel de media cu ADN digital, având capabilități de coordonare regională și birouri în București. Este una dintre puținele agenții din regiune care deține certificarea Google Marketing Platform, având în portofoliu toate acreditările relevante din industrie, inclusiv Meta, TikTok, Amazon, LinkedIn și multe altele. Cu un focus puternic pe integrarea datelor, soluțiilor tech-driven și a creativității, UMS oferă soluții personalizate pentru branduri internaționale și locale, optimizând performanța și impactul campaniilor digitale.

Metaxa este un brand emblematic cu origini grecești, recunoscut pentru spiritul său unic care sfidează convențiile și așteptările în materie de gust. Din anul 2000 face parte din prestigiosul portofoliu Rémy Cointreau și continuă să-și extindă prezența globală și să inoveze în categoria băuturilor spirtoase. În România, Metaxa este distribuit exclusiv de B.D.G. Import.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
united media services
metaxa