Retailerul suedez de mobilă Ikea a lansat pe piață o reclamă inedită, pe baza unui model de test de sarcină care, după ce este folosit, oferă o reducere de 50% la prețul unui pătuț de copil dacă testul este pozitiv.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Reclama a fost inclusă în noul catalog al retailerului
În România, grupul suedez a deschis în 2007 primul și singurul magazin în nordul Bucureștiului, în zona comercială Băneasa. Următoarele magazine Ikea vor fi deschise în Timișoara, Brașov și Cluj-Napoca, retailerul căutând la acest moment terenuri în zonă. Ikea estimează că aceste magazine ar putea fi deschise în 2020-2021.
În 2016, IKEA a realizat în România o cifră de afaceri de 556 milioane de lei (123,5 milioane de euro) și un profit de 28,1 milioane de lei (6,2 milioane de euro).