Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, care deține cea mai mare rețea de magazine agricole din România, are în plan pentru 2025 deschiderea a minimum 10 noi magazine Agroland în format MEGA, care să genereze o cifră de afaceri de 16 milioane de lei în acest an.
Deși cafeaua este considerată „sacră” în Italia, primarul unui mic oraș din regiunea Veneției a interzis toate automatele de cafea din birourile administrației locale invocând faptul că pauzele de cafea sunt prea lungi, transmite DPA.
Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 și ajunge la 20 de magazine de proximitate Simply by Auchan.
Recomandarea noastră de astăzi, Bacanta Fetească Neagră 2020, are o structură complexă și arome seducătoare. Această etichetă emblematică de la Crama Gîrboiu amintește de tradițiile vechi, fiind ancorată totodată în excelența vinului românesc.
Retailerul suedez de modă H&M va utiliza inteligența artificială pentru a crea „gemeni” digitali a 30 de modele, conform BBC.
Comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), conduși de Cristian Popescu-Piedone, au aplicat amenzi de peste 160.000 de lei în urma unor controale declanșate la firme din Gara de Nord, din București.
Retailerul suedez H&M a înregistrat, în primul trimestru,un profit sub așteptări, afectat de întărirea coroanei suedeze și de o reducere mai mare a prețului hainelor sale.
Despre proiectul Testa Diner & Drive-In se vorbește de mai mulți ani, mai precis de când controversatul Elon Musk l-a anunțat pe rețelele de socializare, mai precis în 2018. Recent, cotidianul New York Times a încercat, fără succes, să afle mai multe despre stadiul lucrărilor și mai ales despre data când locația ar putea să fie inaugurată. Ar urma să fie acela momentul când omul de afaceri Elon Musk își va face oficial intrarea și în industria ospitalității.
Retailerul britanic Marks & Spencer intră cu produsele pe piața din România și printr-un parteneriat cu supermarketul online Sezamo.
Industria europeană a retailului de lux a continuat să crească în 2024, însă într-un ritm mai moderat comparativ cu anii anteriori. Vânzările de bunuri de lux din Europa au avut o creștere de 4% față de 2023, dar sub ritmul din 2023 și 2022, când au fost înregistrate avansuri de 7%, respectiv 23%, semn că piața a intrat într-o fază de normalizare după creșterile post-pandemice.