Amazon își extinde afacerile cu birotică în Europa și restul lumii

Amazon își extinde afacerile cu birotică în Europa și restul lumii
Profit.ro
Profit.ro
scris 21 apr 2023

Amazon intenționează să-și extindă afacerea de vânzare de birotică în Europa și la nivel internațional, după ce pandemia a contribuit la creșterea vânzărilor, în condițiile în care companiile au făcut mai multe cumpărături online și au căutat reduceri masive, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Compania caută afaceri cu o creștere mare, cu marje mari, deoarece intenționează să închidă toate cele 68 de magazine fizice de cărți, magazine pop-up și magazine de ”4 stele” din Statele Unite și Regatul Unit, punând capăt unora dintre cele mai lungi experimente în comerțul cu amănuntul tradițional, scrie News.ro.

Ungaria forțează retailerii să reducă prețurile alimentelor pentru a încetini inflația CITEȘTE ȘI Ungaria forțează retailerii să reducă prețurile alimentelor pentru a încetini inflația

Vânzările brute ale Amazon Business în Europa au crescut cu un ritm anual de 25% între 2020 și 2022, a declarat vicepreședintele Alexandre Gagnon, într-un interviu.

În Europa, afacerea a fost lansată mai întâi în Germania în 2016, apoi în Marea Britanie în anul următor și în Italia, Spania și Franța în 2018.

Clienții Amazon Business din regiune includ Siemens Gamesa, Centrica și ABB, a spus compania și, de asemenea, furnizează echipamente IT și medicale și produse școlare.

Amazon a refuzat să precizeze ce țări va viza în continuare. Compania facilitează companiilor din Europa să cumpere lucruri precum scaune de birou, birouri, hârtie și cerneală de imprimantă în vrac, a spus Gagnon, în vederea câștigării de contracte pentru a le furniza.

Afacerea oferă marje potențial mai mari decât afacerea principală a Amazon pentru consumatori, deoarece efectuarea unui număr mai mic de livrări în vrac este mai ieftină, pe unitate, decât a livra milioane de colete mici către persoanele fizice.

FOTO ASF a formulat cererea de faliment împotriva Euroins, alături de service-uri auto CITEȘTE ȘI FOTO ASF a formulat cererea de faliment împotriva Euroins, alături de service-uri auto

”Deoarece companiile cumpără în cantități mai mari, economia de realizare este mai avantajoasă”, a spus Gagnon, adăugând că Amazon oferă companiilor reduceri pentru comenzile în vrac.

Când restricțiile cauzate de Covid-19 din 2020 și 2021 i-au forțat brusc pe angajați să lucreze de acasă, companiile și persoanele fizice au fost nevoite să investească în mobilier și echipamente pentru spațiile de lucru de acasă.

viewscnt
Afla mai multe despre
amazon
birotică