Apple este compania care face cei mai mulți bani din lume prin intermediul magazinelor fizice.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
eMarketer împreună cu CoStar au realizat un studiu legat de vânzările companiilor din retail. Exprimate în dolari per picior pătrat, datele acestui studiu vor să arate ce vânzări au retailerii raportate la suprafața magazinelor.
Astfel, Apple este compania cu cele mai mari venituri din retail, la distanță mare de orice alt brand. Compania condusă de Steve Jobs obține 5.546 de dolari pe fiecare picior pătrat din magazinele pe care le deține.
Unitatea americană de măsură picior pătrat reprezintă 0,092 de metri pătrați.
CITEȘTE ȘI Retailerul Profi a deschis 5 noi magazine și acoperă acum 326 localitățiAlte prezențe notabile în acest studiu sunt reprezentate de comerciantul de combustibil Murphy USA, cu 3.721 de dolari pe picior pătrat, liderul vânzărilor în domeniul bijuteriilor, Tiffany & Co, cu 2.951 de dolari pentru fiecare picior pătrat al propriilor magazine și Reis & Irvy's, retailer de produse alimentare care obține 3.970 de dolari pe picior pătrat.
Apple nu este pentru prima oară pe primul loc într-un astfel de top. Ba chiar, într-un studiu din 2012, gigantul american era cotat la 6.050 de dolari pe picior pătrat. Vânzările magazinelor Apple sunt așteptate să crească pe final de an, după lansarea următorului model de iPhone.
De altfel, Apple se concentrează pe extinderea lanțului său de magazine. Compania americană urmărește în prezent să-și extindă prezența în Asia. După Taiwan, unde a deschis un magazin doar în urmă cu o lună, Apple urmează să inaugureze primul magazin din Coreea de Sud.