Carrefour confirmă că a format o alianță strategică cu Tesco pentru a se folosi de puterea lor de achiziție în negocierile cu furnizorii

Carrefour confirmă că a format o alianță strategică cu Tesco pentru a se folosi de puterea lor de achiziție în negocierile cu furnizorii
scris 6 aug 2018

Retailerul francez Carrefour și grupul britanic Tesco au confirmat că au format o alianță strategică pe termen lung pentru a se folosi de puterea lor de achiziție în negocierile cu furnizorii și a reduce în acest fel prețurile, transmite MarketWatch.

Cele două companii au anunțat în luna iulie că alianța lor va acoperi relațiile cu furnizorii globali și achizițiile comune de produse sub brand propriu care nu vor fi destinare revânzării, arată news.ro.

Cu vânzări combinate în valoare de 170 de miliarde de dolari, parteneriatul Tesco și Carrefour are rolul să asigure prețuri mai bune din partea Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Danone și alți furnizori, care să îmbunătățească competitivitatea grupului britanic și a celui francez.

Tesco și Carrefour au precizat că parteneriatul lor, care va fi coordonat prin intermediul unui plan pe termen de trei ani, va intra în vigoare în octombrie.

Acordul este cel mai recent parteneriat convenit în sectorul european al comerțului cu amănuntul, segment în care s-a implicat în ultimele luni și gigantul comerțului electronic Amazon.com.

 

 

Alianța va include relațiile strategice cu furnizorii globali, achiziții în comun de produse sub brand propriu și bunuri care nu sunt destinate recomercializării.

Tranzacție: AFI a cumpărat cu 23 milioane euro un teren lângă complexul din Cotroceni, pentru a extinde mall-ul sau a derula un proiect rezidențial. Fondul Broadhurst, condus de la București de Andrei Siminel, a ofertat încă din 2013 un teren UMEB CITEȘTE ȘI Tranzacție: AFI a cumpărat cu 23 milioane euro un teren lângă complexul din Cotroceni, pentru a extinde mall-ul sau a derula un proiect rezidențial. Fondul Broadhurst, condus de la București de Andrei Siminel, a ofertat încă din 2013 un teren UMEB

Grupul Carrefour, cel mai mare retailer din Europa, a anunțat în ianuarie planuri de reducere a costurilor și a numărului de locuri de muncă, creșterea investițiilor în comerțul electronic și căutarea unui parteneriat în China, într-un efort de a îmbunătăți profitabilitatea și veniturile și de a depăși companiile concurente din Franța, în dezvoltarea produselor destinate cumpărăturilor onlime.

Tesco a anunțat la rândul său că parteneriatul va îmbunătăți calitatea și diversitatea produselor oferite spre vânzare și va permite reducerea costurilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
tesco