Directorul financiar al grupul francez, Matthieu Malige, le-a spus jurnaliștilor că în septembrie cererea de articole de băcănie a fost robustă în Franța, în pofida incertitudinilor politice.

“Pe baza datelor din trimestrul trei, avem o cerere robustă pentru articole de băcănie, în pofida turbulențelor politice. În acest stadiu nu vedem o înrăutățire a dinamicilor de consum”, a declarat Malige, care nu a dorit să facă speculații în privința impactului crizei politice din Franța asupra cererii în acest trimestru, scrie Agerpres.
Vânzările grupului în trimestrul trei din 2025 au ajuns la 22,6 miliarde de euro, o creștere anuală de 2,1%, după avansul de 4,4% din trimestrul doi, dar în linie cu previziunile analiștilor.
Performanța mai slabă de pe piața franceză reflectă reducerile de prețuri la recent achiziționatele magazine Cora, în timp ce rezultatele de anul trecut au fost impulsionate de Jocurile Olimpice de la Paris.

În Brazilia, a doua mare piață a Carrefour, dobânzile ridicate au afectat consumul.
Pentru 2025, Carrefour a reiterat că se așteaptă ca profitul înainte de dobânzi, taxe, amortizare și depreciere (EBITDA), venitul operațional recurent (ROI) și fluxul net de numerar să fie la un nivel ușor mai ridicat.
În iulie, Consiliul de Administrație al companiei a decis să reînnoiască mandatul directorului general Alexandre Bompard, care conduce Carrefour din 2017, până dincolo de 2026.