CEO-ul Lensa.ro anunță: Am deschis cel mai mare magazin offline de optică din centrul și estul Europei. Ne vom extinde online în afara țării în 2022, iar offline peste doi ani

CEO-ul Lensa.ro anunță: Am deschis cel mai mare magazin offline de optică din centrul și estul Europei. Ne vom extinde online în afara țării în 2022, iar offline peste doi ani
scris 28 sep 2021

Lensa.ro, magazin online de optică înființat în urmă cu opt ani și administrat de Tensa Art Design, are ca obiectiv extinderea în afara țării în cursul anului viitor, iar în 2023 va deschide un showroom într-o țară din spațiul UE, a  Daniel Crăciun, directorul general al companiei.

Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie.

Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI

"În 2022, vom ieși online în afara țării, apoi vom deschide un magazin offline într-un stat UE. Compania a inaugurat în București un magazin offline Lensa, cu o suprafață de 1.000 metri pătrăți în urma unei investiții de 500.000 euro. Din informațiile noastre, este cel mai mare magazin offline de optică din centrul și estul Europei", a afirmat Crăciun.

Situat în Calea Șerban Vodă, magazinul din Capitală este al 13-lea din rețeaua Lensa.

"Urmează până la finele anului să deschidem alte două magazine, în Arad și Oradea", a spus șeful Tensa Art Design.

Flanco își continuă strategia de extindere în mall-uri. Cel mai mare magazin al rețelei CITEȘTE ȘI Flanco își continuă strategia de extindere în mall-uri. Cel mai mare magazin al rețelei

Crăciun a estimat că afacerile companiei vor atinge, într-un scenariu pesimist, nivelul de 17 milioane de euro, de la 11 milioane de euro în 2020.

"Pe online, noi avem peste 50% din piața de vânzări de produse optice și suntem lider incontestabil. Prin extinderea offline, vrem să fim mai aproape de clienți", a spus Crăciun, care a estimat vânzările anuale de produse optice se situează între 300 și 350 milioane de euro.

Pentru anul 2022, managementul companiei și-a propus să adauge rețelei offline alte 12 magazine, bugetul fiind estimat la peste un milion de euro.

EXCLUSIV FOTO Sameday, parte a grupului eMAG, se extinde cu un nou depozit lângă centrul din Rudeni, al doilea cel mai mare hub de curierat din Sud-Estul Europei CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Sameday, parte a grupului eMAG, se extinde cu un nou depozit lângă centrul din Rudeni, al doilea cel mai mare hub de curierat din Sud-Estul Europei

Lensa.ro este un brand românesc deținut prin Tensa Art Design de către antreprenorii Daniel Crăciun - 50% și Florin Niță - 50%.

Potrivit termene.ro, afacerile companiei au atins 53,2 milioane de lei în 2020, iar profitul net s-a situat la 2,8 milioane de lei, ambii indicatori fiind în creștere cu peste 100% față de anul 2019.

Principalii concurenți sunt OptiBLU și Optiplaza, controlate de Innova Capital. 

viewscnt
Afla mai multe despre
lensa.ro
ochelari
magazin
extindere