Dezvoltarea canalelor de distribuție ridică afacerile producătorului de suplimente alimentare și ceaiuri Alevia

Dezvoltarea canalelor de distribuție ridică afacerile producătorului de suplimente alimentare și ceaiuri Alevia
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 mar 2019

Alevia, compania românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 5,9 milioane de euro. Cu o creștere cu 10% față de anul anterior, compania a generat un profit de 750.000 de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Pentru anul în curs, compania estimează o creștere cu 10% a cifrei de afaceri.

Cea mai mare pondere în evoluția cifrei de afaceri o are dezvoltarea de produse noi respectiv creme și ceaiuri premium,  dar și dezvoltarea canalelor de distribuție.

Operațiune: Lidl Discount România atrage o finanțare de 100 milioane de euro de la grupul francez Credit Agricole pentru 31 de magazine CITEȘTE ȘI Operațiune: Lidl Discount România atrage o finanțare de 100 milioane de euro de la grupul francez Credit Agricole pentru 31 de magazine

Astfel, în 2018, compania a finalizat toate lucrările pentru spațiile noi de producție și depozitare, având o suprafață totală de 3000 metri pătrați. Investiția s-a ridicat la o valoare de 2 milioane de euro și a vizat dezvoltarea capacității de producție dar și retehnologizarea secțiilor deja existente.

În vederea creșterii portofoliului de produse, Alevia a lansat în decursul anului anterior noi produse din gama food și din cea de ceaiuri premium.

Cea mai mare creștere pe categoria de produse înregistrată în 2018 a fost la gama food urmată de gamele de creme și de ceaiuri. Ponderea cea mai mare din business o au suplimentele, cu un procent de 61%, urmate de ceaiuri cu 20% și creme cu 9%.

Pentru anul 2019, Alevia își propune o creștere a cifrei de afaceri cu 10%. În atingerea scopului, compania urmărește să își consolideze vânzările pe categoria de comprimate, dar și dezvoltarea acestei game cu 15 produse noi. De asemenea, pe lângă dezvoltarea portofoliului de produse, compania are în vedere și dezvoltarea portofoliului de clienți.

Alevia este o companie românească înființată în 1994, specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri. Compania, în care lucrează 200 de angajați, produce 140 de tipuri de suplimente nutritive și 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine din România

viewscnt
Afla mai multe despre
alevia
ceaiuri
suplimente alimentare