După 11 ani, grupul portughez Jeronimo Martins se arată din nou interesat să intre în România prin lanțul Biedronka, lide­r al comerțului alimentar din Polonia

După 11 ani, grupul portughez Jeronimo Martins se arată din nou interesat să intre în România prin lanțul Biedronka, lide­r al comerțului alimentar din Polonia
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 6 mar 2018

Grupul portughez Jeronimo Martins, un retailer cu afaceri anuale de peste 16 miliarde euro, proprietarul lanțului de magazine Biedronka, lide­r al comerțului alimentar din Polonia, spune că este în continuare interesat de o intrare pe piața din România. Interesul a fost exprimat pentru prima dată în urmă cu aproape 10 ani, când anunța că ia în calcul să se extindă în România, Ucraina și Rusia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

În 2016, grupul portughez a participat la prima etapă de cumpărare a lanțului de magazine Profi, cel mai mare lanț de supermarketuri din România, dar nu a mers până la capăt, cedând tranzacția în favoarea fondului de investiții Mid Europa, cea mai mare tranzacție din istoria retailului românesc, anunțată atunci în premieră de Profit.ro.

"Ucraina a fost o direcție de dezvoltare pentru noi, dar nu mai este. România însă poate fi o opțiune pentru Biedronka. Realizăm analize în această direcție", a spus acum Pedro Soares dos Santos,CEO al Jeronimo Martins, în presa poloneză.

Tranzacție: Producătorul de textile din România pentru grupul italian Max Mara, o afacere de familie din Brașov, a fost cumpărat de un grup austriac, printre cele mai importante din Europa CITEȘTE ȘI Tranzacție: Producătorul de textile din România pentru grupul italian Max Mara, o afacere de familie din Brașov, a fost cumpărat de un grup austriac, printre cele mai importante din Europa

Biedronka este cel mai mare lanț de retail din Polonia, având o rețea de peste 2.700 de magazine, circa 55.000 de angajați și vânzări de aproape 10 miliarde euro în 2016.

Jeronimo Martins, cu sediul la Lisabona, a consemnat anul trecut, la nivel de grup, vânzări de peste 16 miliarde euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
jeronimo
biedronka