EXCLUSIV Operațiune pregătită: Altex intenționează să dezvolte o platformă prin care să vândă produsele altor comercianți. La acest moment, rivalii eMAG și Flanco sunt singurii care operează un marketplace

EXCLUSIV Operațiune pregătită: Altex intenționează să dezvolte o platformă prin care să vândă produsele altor comercianți. La acest moment, rivalii eMAG și Flanco sunt singurii care operează un marketplace
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 13 aug 2018

Retailerul Altex, unul dintre cei mai mari jucători de profil, intenționează să dezvolte o platformă prin care să vândă produsele altor comercianți. La acest moment, retailerii locali care realizează operațiuni de intermediere sunt rivalii Flanco și eMAG.ro, ultimul lansând eMAG Marketplace în anul 2011, platformă care acum are o pondere ridicată în business-ul Dante International, administratorul eMAG.ro. La început de an, Altex a listat pe platforma marketplace a eMAG.ro peste 900 de produse.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Contactat de Profit.ro, Dan Ostahie, care controlează Altex, a afirmat că a înființat o firmă care va asigura intermedieri în comerț, denumită Altex Marketplace SRL, fără să dorească să prezinte detalii la acest moment.

La finele lunii februarie, Altex a listat pe platforma marketplace a eMAG.ro, cel mai mare retailer online, peste 900 de produse din zona IT (gadget-uri) și electrocasnice, majoritatea frigidere și combine frigorifice.

Planurile eMAG în 2018: noi servicii de livrare în țară, deschiderea unui depozit, furnizarea de publicitate online. Investițiile depășesc 120 milioane euro CITEȘTE ȘI Planurile eMAG în 2018: noi servicii de livrare în țară, deschiderea unui depozit, furnizarea de publicitate online. Investițiile depășesc 120 milioane euro

Anterior, în noiembrie 2016, Complet Electro Serv (CES), producător și distribuitor de produse IT&C, controlat tot de Dan Ostahie, și-a listat atât brandurile proprii (Myria, Vortex, Simbio și Everest) cât și produsele din portofoliul de distribuție IT&C, electronice și electrocasnice pe platforma eMAG Marketplace, care reunește în prezent peste 4.000 de magazine partenere.

Platforma eMAG Marketplace permite fiecărui magazin partener să își stabilească singur condițiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur, dar și prețurile, atâta timp cât asigură clienților aceleași standarde de calitate cu care s-au obișnuit la eMAG.

Altex România este cel mai mare retailer offline, cu afaceri de 3,28 miliarde de lei în 2017, comparativ cu 2,74 miliarde de lei în anul precedent.

Profitul net a urcat la 48,66 milioane de lei, de la 39,74 milioane de lei în 2016.

Numărul clienților UPC România - raportat la sub 1 milion în T2. Operatorul a exclus cifra privind clienții serviciilor de televiziune prin satelit, abonați ai Focus Sat CITEȘTE ȘI Numărul clienților UPC România - raportat la sub 1 milion în T2. Operatorul a exclus cifra privind clienții serviciilor de televiziune prin satelit, abonați ai Focus Sat

Companie românească înființată în 2001, eMAG este cel mai mare retailer local online, cu prezență și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu.

Dante International a avut afaceri de 3,31 miliarde de lei în 2017, de la 2,47 miliarde de lei în anul precedent, conform www.termene.ro.

Pierderile companiei au urcat la 111,28 milioane de lei, de la 85,34 milioane de lei în 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
altex
marketplace
platforma
intermedieri