Retailerul francez Auchan lansează oficial, de 1 Mai, berea marcă proprie ”Frățică”.
O doză de 0,5 l de bere Frățică va costa 1,99 lei, atât în varianta cu alcool, cât și în varianta fără alcool.

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Un PET de 2 l va costa 6,49 lei, sau altfel spus 1,62 lei pentru echivalentul unei doze normale de 0,5 l.
”Numele ales, "Fratică", este unul autentic românesc, subliniind originea locală a produsului și valorile de camaraderie și prietenie pe care le promovează. Disponibilă exclusiv în rețeaua Auchan, „Frățică” se diferențiază prin echilibrul între calitate și preț. Noul brand este disponibil în toate formatele Auchan, de la hipermarketuri și supermarketuri, până la magazinele de proximitate MyAuchan, inclusiv din stațiile Petrom, magazinele ATAC Hiper Discount, precum și online”, spun reprezentanții companiei.

Grupul francez Auchan a raportat o creștere a veniturilor de 2,1% în anul financiar 2024, ajungând la 31,67 miliarde de euro, cu o creștere de 4,2% în a doua jumătate a anului. Auchan România și-a continuat traiectoria de creștere puternică, cu o creștere a veniturilor de 6,3%, până la 1,55 miliarde de euro, datorită creșterii traficului clienților și volumului vânzărilor determinate de investițiile în prețuri.
Auchan România are în portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 20 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro
Cu circa 7.000 de angajați, dintre care peste 2.700 au între 10-18 ani vechime, Auchan este unul dintre cei mai mari angajatori din țară.