Freshful: Mizăm pe dublarea business-ului, anul viitor; vrem să dezvoltăm gama nonfood. Ce este pregătit pentru Black Friday

Freshful: Mizăm pe dublarea business-ului, anul viitor; vrem să dezvoltăm gama nonfood. Ce este pregătit pentru Black Friday
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 4 nov 2022

Hipermarketul online Freshful by eMAG, anunțat în premieră de Profit.ro, și-a propus pentru anul viitor dublarea numărului de clienți, la peste 120.000, și o prezență mai puternică pe segmentul nonfood, care acum acoperă sub 10% din vânzări. În așteptarea comenzilor de Black Friday și sărbători de iarnă, cea mai importantă perioadă a anului pentru retaileri, compania își extinde echipa cu 80 de angajați.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

eMAG va organiza Black Friday pe 11 noiembrie.

“La un an de la lansare, am depășit 55.000 de clienți unici, ceea ce înseamnă, luând în calcul 850.000 de gospodării, că 7% dintre acestea ne-au încercat. Este un raport foarte bun. Business-ul crește de la o săptămână la alta și asta ne dă încredere, astfel că pentru anul viitor ne-am propus o dublare – atât a business-lui, cât și a numărului de clienți”, a declarat pentru Profit.ro Andrei Popescu, General Manager Freshful.

Coșul mediu de cumpărături al retailerului, care targetează cumpărăturile săptămânale ale clienților din București și Ilfov, a ajuns la 270 de lei, urmare a inflației și suplimentării numărului de produse comandate.

Pentru Black Friday – campanie de promoții întinsă pe durata întregii luni noiembrie, la Freshful – și ultima lună a anului retailerul a angajat 40 de persoane, alte 40 urmând să se alăture echipei în perioada următoare.

Victoria\'s Secret cumpără magazinul online Adore Me, cu echipă IT în România CITEȘTE ȘI Victoria's Secret cumpără magazinul online Adore Me, cu echipă IT în România

Platforma are un portofoliu format din 20.000 de produse, jumătate dintre furnizori fiind producători români și fermieri locali.

“Peste 50% din ce vindem acum sunt produse proaspete – fructe, legume, carne, pește și pâine. Strategic, ne-am propus să dezvoltăm și gama de nonfood, din ce în ce mai bine - detergenți, produse de îngrijire personală, pentru copii etc”, spune Popescu.

Freshful are un depozit în Ștefăneștii de Jos, Ilfov, și caută o locație pentru încă unul, tot în apropierea Bucureștiului.

Compania deține o flotă formată din aproape 120 de mașini cu temperatură controlată. Freshful are peste 600 de angajați, dintre care 200 sunt livratori.

Studenții de la ASE analizează cum pot fi fabricate în țară 250 produse care nu se găsesc în supermarketuri. Doar aceste produse contribuie cu cel puțin 2,5 miliarde de euro la deficitul balanței comerciale CITEȘTE ȘI Studenții de la ASE analizează cum pot fi fabricate în țară 250 produse care nu se găsesc în supermarketuri. Doar aceste produse contribuie cu cel puțin 2,5 miliarde de euro la deficitul balanței comerciale

Parte a grupului eMAG, platforma Freshful a fost lansată în octombrie 2021, în urma unei investiții de 5 milioane de euro.

În aprilie, compania ajungea la 30.000 de clienți unici și anunța că ia în calcul, pentru anii viitori, extinderea în orașe precum Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, și un al doilea depozit în București.

viewscnt
Afla mai multe despre
freshful black friday