Grupul eMAG în 2021 - venituri de aproape 9,6 miliarde lei

Grupul eMAG în 2021 - venituri de aproape 9,6 miliarde lei
scris 26 mai 2022

Grupul eMAG a anunțat pentru anul trecut venituri de 9,57 miliarde de lei, de la 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au avansat de la 5,42 miliarde de lei la 5,68 miliarde de lei. Cifra la nivelul grupului include și investițiile.

Caracteristicile piețelor externe de interes pentru magazinele online din România, resursele umane în perioada post-pandemică, evoluția pieței forței de muncă în companiile implicate în comerțul electronic și multe alte teme vor fi prezentate la Conferința Profit.ro - DPD România Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză.

Evenimentul, programat pentru 27 mai, la hotelul Marriott Bucharest Grand Hotel, cu sprijinul DPD și al Asociației Române a Magazinelor Online, va fi transmis în direct la PROFIT NEWS  TV.

Detalii  AICI

Anul trecut, compania a investit 1,044 miliarde de lei din suma anuțată anterior, respectiv 3,2 miliarde de lei. Banii au fost alocați pentru zona de tehnologie - 128 milioane de lei, logistică - 493 milioane de lei, marketplace - 72 milioane de lei, eMAG Ventures - 260 milioane de lei, dezvoltare internaționalp - 75 milioane de lei și perfecționare profesională - 15 milioane de lei.

"În al doilea an de pandemie, am luat decizia să demarăm un program ambițios de investiții, cu rolul de a susține transformarea eMAG într-un ecosistem regional de comerț online. Rezultatele acestui program sunt deja vizibile, atât pentru clienți, care cumpără mai des, dintr-o gamă mai largă de produse, cu livrare mai rapidă, cât și pentru cei 42.000 de antreprenori din Marketplace. Am atins astfel, în cei doi ani de pandemie, o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri, care ne-a dat încredere să continuăm planul de investiții cu 2,2 miliarde de lei în următorii doi ani pentru a oferi o soluție mai ușoară, mai rapidă și mai accesibilă de shopping. Continuăm să investim în servicii, în noul abonament Genius, care se va extinde, din 15 iunie, la patru aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, păstrând însă același preț anual ca și până acum. Vom investi în automatizarea centrului logistic de la Joița, unde instalăm roboți care ajută angajații să își crească productivitatea și astfel să menținem prețurile reduse pentru clienți. În același timp, continuăm să investim în antreprenoriat și le punem la dispoziție comercianților din Marketplace o platformă centralizată de vânzare în țările din regiune în care suntem prezenți, contribuind astfel la creșterea afacerilor lor într-o piață de desfacere mult mai mare", a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.  

EXCLUSIV Omer Susli vinde Homelux. Vrea să încheie anul cu achiziții de mall-uri de peste 100 de milioane de euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Omer Susli vinde Homelux. Vrea să încheie anul cu achiziții de mall-uri de peste 100 de milioane de euro

Dante International, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România și realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria și eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,346 miliarde de lei, comparativ cu 6,72 miliarde de lei în anul 2020.

Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT și electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, local, național și internațional Sameday Delivery, atelierul de reparații Depanero, agenția de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări la domiciliu de mâncare și alte produse necesare casei tazz by eMAG și compania de software Zitec.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
ecommerce