H&M deschide un nou magazin în Cluj-Napoca, care devine orașul cu cea mai puternică prezență a retailer-ului în vestul țării: Locuitorii de aici acordă o atenție sporită modului în care se îmbracă

H&M deschide un nou magazin în Cluj-Napoca, care devine orașul cu cea mai puternică prezență a retailer-ului în vestul țării: Locuitorii de aici acordă o atenție sporită modului în care se îmbracă
scris 3 apr 2017

H&M va deschide pe 8 aprilie un nou magazin în Cluj-Napoca, amplasat în cadrul complexului comercial Platinia. Odată cu deschiderea noului magazin, al treilea din oraș, Cluj-Napoca devine locul cu cea mai puternică prezență a retailer-ului vestimentar din vestul țării.

Magazinul H&M din Cluj-Napoca are o suprafață de vânzare de 1.800 metri pătrați.

“Locuitorii din zona de vest a țării acordă o atenție sporită modului în care se îmbracă, dar sunt interesați și de aspectele sustenabile legate de modă. Ne face plăcere să le putem oferi un al treilea magazin în Cluj-Napoca, care răspunde tuturor cerințelor lor și care deservește una dintre cele mai aglomerate zone ale orașului”,  au declarat oficialii companiei.

Angajații din România au câștigat anul trecut peste 57 miliarde euro, nivel record istoric CITEȘTE ȘI Angajații din România au câștigat anul trecut peste 57 miliarde euro, nivel record istoric

Retailerul suedez H&M, prezent în România din 2011, a avut vânzări de 532 milioane de coroane suedeze (55,7 milioane euro) pe piața locală în primele trei luni ale ultimului an fiscal (decembrie 2016 – februarie 2017), în creștere cu 14% față de perioada similară a anului anterior.

Grupul suedez deține în portofoliu șapte branduri: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, &Other Stories și H&M Home. Un nou brand - ARKET - va fi lansat în această toamnă, primul magazin urmând să fie deschis la Londra.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
haine
magazine