H&M intenționează să vândă haine și accesorii la mâna a doua la magazinul său emblematic din Londra, începând cu 5 octombrie, pe măsură ce presiunea crește asupra companiilor de fast fashion pentru a reduce impactul lor asupra mediului prin încurajarea reutilizarii și reciclării articolelor de îmbrăcăminte, transmite CNBC.
Pe măsură ce Uniunea Europeană plănuiește o nouă reglementare pentru a restrânge deșeurile textile în bloc, H&M a spus că este ”parte a problemei” și că modul în care este produsă și consumată moda trebuie să se schimbe, scrie News.ro.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Colecția de îmbrăcăminte pentru femei ”PRE-LOVED”, de la magazinul H&M Regent Street, va include articole de îmbrăcăminte de la mai multe alte mărci și designeri, precum și mărci ale grupului H&M, care includ Arket, Cos, Monki și Weekday.
Va fi al doilea magazin H&M care va oferi haine second-hand, după cel din Barcelona, care s-a deschis la începutul acestui an.
H&M are și o ofertă online de second hand în Suedia și Germania.
Colecția toamnă-iarna 2023 a ofertelor second-hand va include rochii și cămăși în culori metalizate, trenciuri și ”tricoturi la modă”, a spus H&M, cu articole noi adăugate în fiecare zi.
Articolele de îmbrăcăminte vor fi achiziționate de la Flamingos Vintage Kilo, o companie care deține magazine de haine vintage second-hand în Europa și Statele Unite, și vor avea prețuri cuprinse între 29,99 lire sterline (37 dolari) și 189 lire sterline, a spus H&M.

H&M a lansat un serviciu de închiriere de îmbrăcăminte la magazinul său din Regent Street, în noiembrie anul trecut.
Revânzarea peer-to-peer a articolelor de îmbrăcăminte second-hand a devenit o afacere mare, platformele online precum thredUP, Vinted și Depop s-au înmulțit, mărcile cunoscute urmând exemplul prin lansarea propriilor servicii.
Zara și-a lansat săptămâna trecută serviciul online second-hand în Franța, după ce l-a testat în Marea Britanie, din noiembrie anul trecut.