Retailerul german Kaufland a încheiat în România un parteneriat cu Glovo, serviciul de livrări rapide la domiciliu, cu ținta de a le livra clienților acasă sau la birou produse alimentare sau nealimentare din propriile magazine.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Serviciul de livrare rapidă este disponibil în primă fază în București, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea și în alte orașe.
CITEȘTE ȘI Pachetele de țigarete produse în UE vor avea noi imagini și dateCurierii Glovo asigură livrări în întreaga Capitală, fiind deserviți de cinci magazine Kaufland din București: Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu și Basarab. Sortimentul disponibil în prezent cuprinde circa 1.300 de articole.
Kaufland a intrat pe piața din România din 2005 și este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de retail Lidl.
Retailerul include circa 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 125 de magazine în România.
Startup-ul spaniol Glovo, a cărui intrare în România a fost anunțată în exclusivitate de Profit.ro, a raportat pentru primul an pe piața locală afaceri de 1,3 milioane lei și o pierdere de peste 7 milioane lei.