De la alimente de bază și produse de panificație, până la lactate, mezeluri și dulciuri, sortimentul este completat cu peste 200 de produse noi, de la peste 30 de furnizori locali.
Acestea se adaugă portofoliului existent de peste 19.500 de produse de origine românească, care reprezintă 85% din oferta de alimente din magazinele Kaufland.
O parte dintre noile produse sunt deja disponibile pe rafturile Kaufland, astfel încât clienții să se poată bucura de preparatele tradiționale și la masa de sărbători. Printre acestea se numără lactatele Mândra de la Carpalat (Sibiu), brânzeturile maturate De Colțești (Alba), mezelurile Carniprod (Dobrogea) și Elit (Alba), pâinea și produsele de panificație Agrind (Satu Mare) și Româncuța (Argeș), berea Bermas (Suceava), dulciurile tradiționale Happy Fursec (Brăila), Murăturile Bunicii (Dâmbovița), alături de alte produse regionale.

În perioada următoare, oferta va fi completată cu noi produse românești, precum lactatele artizanale Cășăria Dunar de la Agrovit (Călărași), lactatele Nucet de la Erbalact (Dâmbovița), produsele din carne de la Dumbrava (Brașov), pastele Hutton (Satu Mare), și multe alte specialități care duc mai departe gustul tradițional și rețetele din regiunile din întreaga țară.
„Când am început să conturăm sortimentul pentru primul magazin Kaufland, cu un an înainte de deschidere, am stabilit trei criterii clare: calitate, prospețime și produse românești. Am vrut ca oamenii să găsească la noi gustul familiar și brandurile în care au încredere. Două decenii mai târziu, lucrăm cu peste 2.500 de parteneri locali și ne menținem aceleași principii pentru fiecare produs care ajunge pe raft”, a declarat Oana Lungu, Director Achiziții Kaufland România & Republica Moldova.
Pentru a susține accesul producătorilor locali și regionali în rețea, Kaufland a simplificat procesul de listare. O parte din furnizori pot livra direct la magazin, fără a mai trece prin depozitul central, ceea ce reduce procesul logistic. În același timp, a fost actualizată și partea contractuală, prin furnizarea unor informații clare privind documentația necesară, volumele și standardele de calitate.
Program Kaufland de Sărbători
Retailerul a anunțat și programul de funcționare al magazinelor din întreaga țară, în perioada sărbătorilor de iarnă.
În perioada 20 - 23 decembrie 2025, magazinele Kaufland vor fi deschise începând cu ora 07:00, cu excepția hipermarketului Sibiu Mall, care se va deschide la 09:00.
Ora de închidere variază între 22:00 și 23:00, în funcție de locație.
Miercuri, 24 și 31 decembrie 2025, majoritatea magazinelor Kaufland vor funcționa între orele 07:00 și 18:00. Magazinul din Sibiu Mall se aliniază la programul centrului comercial.
Joi, 25 decembrie 2025, și joi, 1 ianuarie 2026, toate magazinele Kaufland vor fi închise.
În perioada 27–30 decembrie 2025, magazinele Kaufland vor fi deschise de la ora 07:00, cu ore de închidere cuprinse între 22:00 și 23:00, în funcție de locație. Magazinul Kaufland Sibiu Mall are un program corelat cu cel centrului comercial.
În a doua zi de Crăciun, vineri, 26 decembrie 2025, și în a doua zi a Anului Nou, vineri, 2 ianuarie 2026, magazinele vor avea program scurt: deschiderea la ora 09:00 și închiderea la ora 18:00, cu excepția magazinului Kaufland Sibiu Mall, care respectă programul centrului comercial.
Kaufland a anunțat recent aduce în România deserturile virale online „Friends of Asia”.
Astfel, deserturile congelate „Friends of Asia”, virale pe TikTok și alte rețele sociale, ajung pentru prima dată în România.
Deserturile congelate din gama „Friends of Asia” au devenit populare la nivel global anul acesta prin intermediul TikTok, platformă socială recunoscută pentru numeroasele trenduri pe care le-a generat în ultimii cinci ani, atât în zona culinară, cât și în cea artistică sau socială.
Un exemplu notabil este ciocolata Dubai, a cărei rețetă postată pe platformă s-a transformat într-un fenomen ce a inspirat produse și rețete noi, atât în rândul brandurilor consacrate, cât și al amatorilor pasionați de cofetărie.
La nivel internațional, linia „Friends of Asia” a devenit tot mai prezentă pe rețelele sociale, fiind adesea asociată cu trendul cunoscut drept ”Dubai ice cream”, un fenomen care a atras mult interes online.
Popularitatea sa este comparată frecvent cu trenduri precum boba tea, care au avut la rândul lor un impact larg în rândul consumatorilor.
În 2024, investițiile directe ale Kaufland s-au ridicat la 157 de milioane de euro, iar contribuțiile Kaufland la bugetul de stat au fost de 321 de milioane de euro. Impactul economic total generat – direct, indirect și indus – s-a ridicat la 2,8 miliarde de euro, adică 0,8% din PIB-ul României. Pentru fiecare euro generat direct, alți 3,37 euro s-au propagat în economie”, spune acesta.
Activitatea companiei susține peste 126.000 de locuri de muncă la nivel național, direct și indirect, ceea ce reprezintă 2,4% din forța de muncă din România, fiind și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România.

Fiecare post de lucru creat de Kaufland generează, în medie, alte 7,49 locuri de muncă în economie.
În total, investițiile directe ale Kaufland în România (2004–2024) au fost de aproximativ 15,6 miliarde lei.
Planurile pentru următorii ani vizează un ritm de 10–15 deschideri anual și atingerea pragului de 250 de magazine în România și Republica Moldova până în 2030.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.600 de magazine în 8 țări, peste 157.000 de angajați și o rețea de 193 de magazine în România.
Alături de Lidl, Kaufland face parte din grupul german Schwarz, cel mai mare grup de retail alimentar din Europa și al patrulea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri. Grupul Schwarz este controlat de miliardarul Dieter Schwarz (85 de ani), cel mai bogat german, cu o avere estimată la 46,5 de miliarde de dolari de revista americană Forbes.
Afacerile Kaufland România au crescut cu 6% în 2024, ajungând la aproape 19,6 miliarde de lei (3,87 miliarde euro), de la 18,3 miliarde de lei în 2023 (3,6 miliarde euro). Cu aceste afaceri, compania se menține pe locul doi în topul celor mai mari retaileri alimentari din România, după Lidl.



















