Livrările platformei de comerț electronic AliExpress înregistrează întârzieri din cauza epidemiei de coronavirus

Livrările platformei de comerț electronic AliExpress înregistrează întârzieri din cauza epidemiei de coronavirus

Foto: Wirul Kengthankan | Dreamstime.com

Profit.ro
Profit.ro
scris 4 mar 2020

AliExpress, platforma de comerț electronic a grupului chinez Alibaba, și-a avertizat marți clienții că unele livrări ar putea înregistra întârzieri din cauza epidemiei de coronavirus, relatează Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

AliExpress este una dintre cele mai descărcate aplicații la nivel global, pe fondul dezvoltării comerțului electronic prin care consumatorii cumpără produse precum telefoane mobile, aspiratoare și îmbrăcăminte direct de la producători, majoritatea din China, scrie News.ro.

”Unele livrări și operațiuni de logistică înregistrează timpi mai lungi de așteptate pentru procesarea comenzilor”, a anunțat compania printr-o postare pe Facebook.

Piața restaurantelor s-a dublat. Zona de food delivery se dezvoltă CITEȘTE ȘI Piața restaurantelor s-a dublat. Zona de food delivery se dezvoltă

Spre deosebire de platformele Tmall sau Taobao ale Alibaba, care sunt destinate pieței interne, AliExpress se adresează cumpărătorilor internaționali.

Alibaba se extinde în afaa Chinei prin intermediul unor divizii ca AliExpress pentru a compensa încetinirea creșterii pe piața internă și concurența mai mare din partea unor companii precum JD.com.

Lansată în 2010, AliExpress este populară în special în Rusia, Statele Unite, Brazilia, Spania și Franța, comercializând bunuri cum ar fi jeanși la prețul de 12,41 dolari și căști wirewless pentru 6,64 de dolari.

În anul încheiat pe 31 august 2019, AliExpress a avut peste 79 de milioane de clienți activi pe an, potrivit site-ului companiei.

Clienții s-au plâns marți nu doar de timpul mai îndelungat în care sosesc comenzile, dar și de faptul că acestea sunt prelungite în mod automat, în loc să fie anulate.

”Faptul că sunt prelungite la nesfârșit și nu pot fi oprite nu inspiră încredere”, a declarat o clientă poloneză din Hong Kong, care pe 17 ianuarie a cheltuit circa 10 dolari pe un suport de telefon.

Ea a spus că singurul răspuns primit este să contacteze direct vânzătorul, dar acesta nu răspunde, iar în acest caz nu ai ce să faci.

AliExpress a răspuns marți că monitorizează situația.

Alibaba Group a avertizat în februarie că va avea loc o scădere a veniturilor pricipalelor sale divizii, pe fondul impactului avut de epidemia de coronavirus asupra lanțurilor de aprovizionare și a livrărilor.

În acest timp, comercianții de pe Amazon.com din Statele Unite se pregătesc pentru lipsa de produse, din cauza blocării activității fabricilor în China și a anulării unor curse aeriene din China. Peste 1 milion de comercianți pe platforma Amazon se aprovizionează de la comercianți chinezi.

Epidemia de coronavirus a provocat moartea a peste 3.000 de persoane și a infectat peste 90.000 de oameni la nivel mondial, majoritatea cazurilor fiind în China. Epidemia s-a extins în 77 de țări și teritorii.

viewscnt
Afla mai multe despre
coronavirus
aliexpress