Retailerul britanic Marks & Spencer a declarat duminică că evaluează viitorul afacerilor sale din Franța, noile reguli comerciale intrate în vigoare de când Marea Britanie a părăsit Uniunea Europeană continuând să aibă un impact asupra disponibilității produselor sale în magazine, transmite Reuters.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
"Având în vedere noile aranjamente vamale, luăm măsuri decisive pentru reconfigurarea operațiunilor noastre europene și am făcut deja modificări la exportul de alimente în Republica Cehă", a declarat un purtător de cuvânt al M&S.
CITEȘTE ȘI Fapte bune făcute de ProfiCompania a mai explicat că: ”Operăm o afacere de franciză în Franța și în prezent efectuăm o revizuire a modelului împreună cu cei doi parteneri de pe piață.”, scrie News.ro
La începutul acestui an, M&S și-a restructurat afacerea cehă, scoțând alimente proaspete din magazine și adăugând game extinse de produse cu durată mai lungă de viață.
M&S operează aproximativ 20 de magazine în Franța, cu partenerii SFH și Lagardere.
CITEȘTE ȘI Companiile viitorului în România. Dacris, membru semnatar al Pactului Global al Organizației Națiunilor UniteM&S nu a comentat un articol publicat de Mail on Sunday potrivit căruia se așteaptă închiderea magazinelor din Franța și poate chiar să nu mai vândă sandvișuri și mâncăruri refrigerate.
Ziarul a relatat că M&S ar putea face un anunț în următoarele săptămâni.
Președintele M&S, Archie Norman, s-a plâns că retailerul a avut dificultăți să introducă bunuri în membrii UE Irlanda și Franța, de când Marea Britanie a părăsit piața unică a UE la începutul anului, din cauza cantității uriașe documente necesare.
Luna trecută, M&S și-a îmbunătățit erstimările privind perspectivele de profit după o creștere a cererii de alimente și o creștere a vânzărilor de haine online.