Magazinul Metro Constanța a fost amendat de comisarii de la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) cu 55.000 de lei pentru mai multe nereguli, printre care o vitrină de congelator murdară și nerespectarea regimului promoțiilor. De asemenea, a fost găsit pește care mai avea trei zile de valabilitate expus printre celelalte sortimente.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța a anunțat, luni, printr-un comunicat, că a desfășurat o acțiune de verificare la magazinul din Constanța aparțiând lanțului Metro Cash & Carry Romania SRL.
CITEȘTE ȘI Amazon.com și-a optimizat rețeaua de livrare în urma pandemiei de Covid-19, mărind vitezele de livrare și reducând costurile În urma controlului, au fost date amenzi în valoare totală de 55.000 de lei și s-a propus încetarea practicilor comerciale incorecte, respectiv acțiuni înșelătoare în raport cu principalele caracteristici ale produselor și prețul sau modul de calcul al prețului acestora ori existența unui avantaj specific al prețului, scrie News.ro.
Astfel, echipele de control au descoperit că era vândut pește proaspăt, cu oferta de reducere a prețului de “-40%, în limita stocului disponibil”, fără a se menționa că produsele sunt în ultimele trei zile de valabilitate. Comisarii CJPC au constatat că acestea se aflau expuse între alte sortimente de pește, fără a fi depozitate într-un loc special, cu informarea consumatorilor în acest sens.
Alte nereguli găsite au fost: nerespectarea regimului promoțiilor, existând diferențe de preț între produsul de referință și pachetele aflate la comercializare, și folosirea unei vitrine congelator neigienizate, cu calea de rulare a geamului mobil cu depuneri de praf și grătarele murdare.