Planurile Cris-Tim pentru 2018: investiții în tehnologie, produse noi și procente de carne afișate pe ambalaje. Radu Timiș: "Suferim pe partea de forță de muncă, așa că mergem spre automatizare"

Planurile Cris-Tim pentru 2018: investiții în tehnologie, produse noi și procente de carne afișate pe ambalaje. Radu Timiș: "Suferim pe partea de forță de muncă, așa că mergem spre automatizare"
scris 21 iun 2018

Producătorul de produse din carne Cris-Tim va investi 4 milioane de euro în tehnologie, automatizare și procesul de ambalare, va publica procentele de carne pe ambalajele a peste 80% dintre produsele sale și va dezvolta produse noi.

„Vom continua investițiile în tehnologie și automatizare. În fiecare an alocăm 4 milioane de euro în tehnologie. Suferim pe partea de forță de muncă, așa că mergem spre partea de automatizare. Pentru fabrica Ready-Meal din București, avem ani întregi de când nu am mai găsit un angajat”, a spus Radu Timiș, președinte și fondator Cris-Tim.

Compania a anunțat că va publica procentele de carne pe ambalajele a peste 80% dintre produsele Cris-Tim, după ce anul trecut a mărit cantitatea de carne, eliminând amidonul, glutenul și soia.

Plafar Retail, cel mai mare lanț local de magazine cu produse naturale, revenit după insolvență, rămâne pe plus, dar cu cele mai mici afaceri și încasări în 10 ani. Luana Berbec, Partner de 8 ani, s-a retras CITEȘTE ȘI Plafar Retail, cel mai mare lanț local de magazine cu produse naturale, revenit după insolvență, rămâne pe plus, dar cu cele mai mici afaceri și încasări în 10 ani. Luana Berbec, Partner de 8 ani, s-a retras

Cris-Tim produce, în medie pe lună, 3.300 de tone de preparate de carne, dintre care 15% reprezintă exportul. Din întreaga producție, jumătate din preparate este distribuită în supermarketuri și marketuri, iar cealaltă jumătate este distribuită către HoReCa și exportată. Compania exportă în 15 țări europene dintre care Spania, Marea Britanie, Italia, Germania, Cipru și Grecia.

„Intenționăm ca la anul să ne ducem în Marea Britanie să producem acolo preparate din carne fie prin cumpărarea unei fabrici, fie prin închirierea uneia”, a mai spus Timiș.

Anul trecut, Cris-Tim a comercializat 140 milioane de produse și a folosit peste 30.000 de tone de carne în prepararea mezelurilor, din care o parte este importată din țări precum Germania, Danemarca și Polonia.

„În România, importul de carne de porc este de 50%, există o cantitate de 5 milioane de porci, iar statul mai importă încă 5 milioane. Nici în următorii 4-5 ani nu vom găsi cantitățile necesare de carne, dacă nu vor fi făcute investiții masive, iar statul nu-și va schimba politica în privința creșterii porcilor”, susține fondatorul Cris-Tim.

Euro Pool System, parte a unuia dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice pentru ambalaje în industria alimentară din Europa, a intrat pe piața locală CITEȘTE ȘI Euro Pool System, parte a unuia dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice pentru ambalaje în industria alimentară din Europa, a intrat pe piața locală

În 2017, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 145 milioane de euro, plănuind ca în anul curent să ajungă la afaceri de 175 milioane de euro și să mărească volumul vânzărilor preparatelor de carne cu 10%.

„În luna următoare este estimată o creștere a prețului cărnii cu 10-15%, dar noi nu vom mări prețurile, ci vom compensa prin creșterea vânzărilor. Este o provocare pentru că prețul cărnii crește, dar noi mărim cantitatea de carne din produse”, a mai spus Timiș, adăugând că plănuiește să dezvolte noi produse.

Producătorul de produse din carne Cris-Tim, companie înființată în 1992, aparține familiei Timiș și are două fabrici de producție catering - ready meal în București și în Filipeștii din Pădure.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
retail
cristim
preparate din carne
fabrica