Praktiker România lansează un serviciu pentru clienții care comandă online

Praktiker România lansează un serviciu pentru clienții care comandă online
scris 22 nov 2017

Praktiker România, ce aparține de grupul britanic Kingfisher, anunță lansarea serviciului „Comandă online și ridică din magazin”, care le va permite clienților ce achiziționează din magazinul online să își ridice singuri produsele din cea mai apropiată unitate.

Noul serviciu va permite clienților Praktiker să ridice din magazine inclusiv acele categorii de produse care nu pot fi transportate prin intermediul curierului.

 

Nivelul vânzărilor online al Praktiker este aproape de cel al unui magazin offline, spun reprezentanții companiei.

Ikea începe construcția magazinului de pe bulevardul Pallady, cel mai mare magazin al retailerului suedez din Europa de Sud-Est CITEȘTE ȘI Ikea începe construcția magazinului de pe bulevardul Pallady, cel mai mare magazin al retailerului suedez din Europa de Sud-Est

Praktiker are 26 de magazine în 23 de orașe din țară și 1.700 de angajați.

Rețeaua de bricolaj Praktiker România, care se ocupă și de comercializarea mobilei, a înregistrat anul trecut afaceri de 627 milioane lei (139,5 milioane euro), în creștere cu 3,3% față de anul anterior.

Praktiker România a înregistrat însă pierderi de 2,5 milioane euro, la fel ca și în 2015, după ce în 2014 a raportat un profit de peste 20,4 milioane euro.

Kingfisher este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa și al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1.200 de magazine în 10 țări din Europa. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depot și Screwfix. Kingfisher operează de asemenea brandul Koctas, o colaborare de 50% în Turcia cu Grupul Koc.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
praktiker
comenzi online