Industria autovehiculelor electrice și sectoarele economice conexe trec prin momente dificile după o perioadă de exuberanță.
Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) a reacționat printr-un comunicat de presă explicativ după ce, în prima sa ieșire publică de la demitere, fostul ministru al Sănătății Vlad Voiculescu a susținut că "există indicii" că decesele COVID-19 nu ar fi raportate corect și că numărul ar fi mai mare decât în realitate, cerându-i premierului Florin Cîțu să revadă metodologia de raportare "făcută în guvernarea PNL".
În primul an de pandemie, în perioada martie 2020-februarie 2021, au decedat 303.770 persoane, în creștere cu 46.044 față de media înregistrată în perioadele similare din cei 10 ani precedenți. Dintre aceste decese, doar 20.350 (sau 44% din decesele excedentare înregistrate) au fost puse de autorități oficial pe seama Covid.
Trei fabrici de componente auto din Franța operate de compania Alvance Aluminium, parte a grupului GFG Alliance controlat de familia miliardară indiană Gupta, care controlează și combinatul siderurgic Liberty Galați, fostul Sidex, au cerut la finalul săptămânii trecute intrarea în faliment și protecție față de creditori, transmite AFP.