Profihairshop și-a bugetat afaceri cu 20% mai mari în acest an și investiții de 500.000 euro

Profihairshop și-a bugetat afaceri cu 20% mai mari în acest an și investiții de 500.000 euro
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 14 feb 2017

Profihairshop, retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului, și-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri cu 20% mai mare față de 2016 și investiții de jumătate de milion de euro pentru deschiderea a încă 5 magazine și extinderea depozitului pe care îl deține în Sibiu.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Profihairshop a deschis deja pe 31 ianuarie primul magazin nou planificat pentru acest an, în orașul Baia Mare.

În 2016, compania a înregistrat vânzări în valoare de 5,6 milioane de euro, în creștere cu 38% față de anul anterior, datorită extinderii rețelei cu 5 noi magazine, în urmă unei investiții de 250.000 euro, precum și a interesului tot mai crescut al românilor pentru produsele profesionale de îngrijire a părului. 

“2016 a fost un an foarte bun pentru Profihairshop, un an în care am continuat extinderea business-ului la nivel național și în care ne - am consolidat relația cu consumatorii români, lucru care s-a văzut în ritmul bun al vânzărilor. Segmentul produselor profesionale de îngrijire a părului reprezintă o piață tânără în România, însă dinamică și aflată în continuă creștere”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.

Piața produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor în România este estimată la 28 milioane euro, ponderea cea mai mare fiind deținută de produsele pentru îngrijirea părului (17 mil euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 mil euro) și cele de manichiură - pedichiură (3 mil euro). În prezent, acest segment reprezintă circa 5% din totalul pieței de cosmetice din țară, în timp ce în țările dezvoltate ocupă între 15% și 20% din piață.

Lanțul de magazine Profihairshop deține în prezent 27 de unități, în cele mai importante mall-uri din București și din alte 10 orașe mari din țară. Acestea însumează o suprafață totală de peste 1.100 mp. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 euro/mp/an.

Profihairshop comercializează peste 1.500 produse din 50 de game profesionale, printre care Wella System Professional, Nioxin, L’Oreal, Joico, Londa, Moroccanoil, Tigi, Oro Del Marocco, Joc, precum și accesorii pentru păr, aparate electrice profesionale pentru coafat și produse de cosmetică și unghii. În portofoliu se regăsesc și produse de îngrijire care se adresează exclusiv barbatiilor: EXL, produse din gama L’Oreal Men, B.APP, Wella System Professional Men.  

Lansat în 2009, Profihairshop face parte din grupul dezvoltatorului imobiliar OASIS Retail & Development din Sibiu, condus de Klaus Reisenauer și Kurt Wagner.

viewscnt
Afla mai multe despre
profihairshop
investiții
previziuni
afaceri