Românii cumpără tot mai mult de Ziua Îndrăgostiților: Cheltuielile au crescut cu 50%

Românii cumpără tot mai mult de Ziua Îndrăgostiților: Cheltuielile au crescut cu 50%
scris 13 feb 2019

În România, cheltuielile pentru cadouri de Ziua Îndrăgostiților au crescut cu 50% în 2018 față de 2016, numărul total al tranzacțiilor fiind cu 123% mai mare, arată un studiu efectuat de Mastercard și publicat miercuri. Studiul relevă și o creștere cu 185% a numărului de tranzacții de comerț electronic realizate în perioada analizată din 2018, față de 2016.

”Studiul „Mastercard Love Index”, creat prin analizarea tranzacțiilor cu cardurile de credit, debit și prepaid pe o perioadă de patru zile, în trei ani consecutivi (11-14 februarie, între 2016 și 2018), a dezvăluit că în timp ce cheltuielile din această perioadă au crescut cu 3% începând cu 2016 pe plan global, cumpărăturile de ultim moment, realizate chiar de Ziua Îndrăgostiților, însumează o mare parte a achizițiilor (30%) în 2018”, se arată în comunicat.

În România, cheltuielile pentru cadouri de Ziua Îndrăgostiților au crescut anul trecut cu 50%, față de 2016, numărul total al tranzacțiilor fiind cu 123% mai mare, scrie News.ro.

A dat vopseaua pe dulciuri: Unul dintre cei mai mari producători români de dulciuri, de 129 de ani pe piața locală, controlat de proprietarul Heidi, îl recrutează pe CEO-ul de la Fabryo, fost la UPC și Coca-Cola CITEȘTE ȘI A dat vopseaua pe dulciuri: Unul dintre cei mai mari producători români de dulciuri, de 129 de ani pe piața locală, controlat de proprietarul Heidi, îl recrutează pe CEO-ul de la Fabryo, fost la UPC și Coca-Cola

Pentru 2018, datele „Mastercard Love Index” au arătat că achizițiile făcute de români în avans, dedicate Zilei Îndrăgostiților, sunt realizate, în proporție de 31%, în 11 februarie, după ce și în 2017 s-a înregistrat o valoare similară, de 33%. În total, au fost 81.291 de tranzacții pe 11 februarie, cumulat pe ultimii 3 ani, potrivit companiei.

”În același timp, numărul de tranzacții efectuate de români în restaurante a crescut cu 148% în ultimii trei ani, iar suma cheltuită în restaurante a crescut cu 54% între 2016 și 2018. Și numărul tranzacțiilor hoteliere a crescut cu 21% în 2018 față de 2016, iar volumul cheltuielilor hoteliere s-a majorat cu 10%, în preajma Zilei Îndrăgostiților”, se arată în comunicat.

În plus, numărul tranzacțiilor contactless a crescut în România de peste 17 ori (cu 1742%), în perioada analizată din 2018, față de perioada similară din 2016.

Ca pondere în numărul total al tranzacțiilor, cele realizate cu carduri contactless au reprezentat 38% în 2018, față de 8% în 2016. Ca volum însă, valoarea vânzărilor cu cardurile Mastercard contactless în România a crescut de peste 20 de ori.

”Datele noastre arată că, pe plan global, consumatorii se bucură de experiențe spontane, pe care le împărtășesc cu cineva special, în plus față de cadouri materiale, chiar și atunci când fac achiziții romantice pe ultima sută de metri. Studiul ‘Mastercard Love Index’ - acum la a patra ediție - evidențiază tendințele globale și regionale cheie pentru a descoperi preferințele consumatorilor și, sperăm, le oferă comercianților o perspectivă valoroasă asupra obiceiurilor de cumpărare ale consumatorilor în perioada de vârf din preajma celei mai romantice zile a anului”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard România.

În perioada analizată, românii au cheltuit pe flori dublu în 2018 față de 2016, (+216%), iar numărul tranzacțiilor din acest segment a fost cu 165% mai mare. Și bijuteriile s-au bucurat de o creștere a cheltuielilor cu 49%.

viewscnt
Afla mai multe despre
valentine's day
cadouri
ziua indragostitilor