Sabon - Un nou început după o pauză de mai mulți ani: Reluăm extinderea rețelei de magazine în România

Sabon - Un nou început după o pauză de mai mulți ani: Reluăm extinderea rețelei de magazine în România
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 10 apr 2023

Retailerul de produse de îngrijire Sabon, parte a grupului francez Yves Rocher, mizează în acest an pe o creștere a business-ului de cel puțin 10% în România și reia, după o pauză de câțiva ani, procesul de extindere a rețelei de magazine, cu două noi centre.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

“Dacă anii precedenți ne-au ținut în suspans și ne-au îndemnat să fim precauți în tot ceea ce înseamnă investiții pe termen lung, 2023 marchează un nou început pentru noi, astfel că suntem în plin proces de extindere a rețelei de magazine: încă două puncte de lucru se vor alătura ecosistemului Sabon. Nu excludem, de asemenea, nici potențiale colaborări în viitor cu magazine de tip multi-brand care s-au impus deja în stilul de viață al consumatorilor”, a declarat pentru Profit.ro Cristina Ivasuc, country managerul Sabon pentru România și Cehia.

EXCLUSIV FOTO Planul familiei Stănculescu, proprietara Auto Cobălcescu, pentru un parc de retail lângă Dedeman Ghencea a fost aprobat. Poate cuprinde un Lidl CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Planul familiei Stănculescu, proprietara Auto Cobălcescu, pentru un parc de retail lângă Dedeman Ghencea a fost aprobat. Poate cuprinde un Lidl

În România, Sabon este prezent din 2004 și are la acest moment 18 magazine fizice proprii brandului și unul online, acesta asigurând circa 30% din vânzările anuale.

Compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de 8,5 milioane de euro, mai mare cu 8% față de 2021, iar pentru anul în curs estimează un plus de cel puțin 10%.

“În România, piața cosmeticelor a înregistrat o creștere constantă în ultimii ani, în special pe segmentul produselor naturale și organice. Produsele de îngrijire corporală, cum ar fi loțiunile, cremele și gelurile de spălat corporale, sunt la mare căutare datorită proprietăților lor hidratante și hrănitoare. În plus, există un interes din ce în ce mai mare pentru produsele care vizează probleme specifice ale pielii, cum ar fi anti-îmbătrânire, acnee și hiperpigmentare”, detaliază Ivasuc.

EXCLUSIV Ionuț Dumitrescu revine la investițiile în retail, alături de Omer Susli și Anca Damour CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Ionuț Dumitrescu revine la investițiile în retail, alături de Omer Susli și Anca Damour

Ea se așteaptă ca cererea de produse naturale și organice să crească în acest an, remarcând totodată că a început să se manifeste și pe piața românească un apetit pentru produsele personalizate de îngrijire a pielii și ambalajele durabile.

Sabon va lansa în București, în acest an, un proiect pilot prin care va da cumpărătorilor posibilitatea de a returna ambalajele în puncte special amenajate.

În 2017, Yves Rocher a fuzionat cu franciza magazinelor grupului francez în România, pentru ca trei ani mai târziu să preia afacerile de pe piața locală ale retailerului israelian de produse de îngrijire Sabon, ca parte a unei tranzacții globale ale celor două grupuri.

viewscnt
Afla mai multe despre
sabon
magazine