Trei noi branduri în AFI Cotroceni

Trei noi branduri în AFI Cotroceni
scris 17 iul 2018

Brandul israelian Michal Negrin, brandul turcesc de articole home & deco Karaca și restaurantul Maggie`s Ranch au inaugurat unități în AFI Cotroceni.

Lista inaugurărilor este completată de deschiderea insulei Chocolat, pe culoarul Sunset Boulevard.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 metri pătrați AFI Cotroceni. Găzduiește magazine pentru zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, dar și o zonă de entertainment.

Pegas lansează sistemul de franciză. Cât costă investiția într-o franciză a producătorului de biciclete CITEȘTE ȘI Pegas lansează sistemul de franciză. Cât costă investiția într-o franciză a producătorului de biciclete

Mall-ul AFI Palace Cotroceni din Capitală, principalul activ al grupului israelian AFI Europe România, a înregistrat un venit operațional net de peste 34 milioane de euro în 2017, reprezentând o creștere de 2% față de anul 2016. Totodată, numărul vizitatorilor a crescut la 51.000 pe zi, iar vânzările retailerilor au crescut cu 5%, până la 1,1 miliarde lei față de anul 2016.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
afi cotroceni