Trei noi branduri în AFI Cotroceni

Retail   
Trei noi branduri în AFI Cotroceni

Brandul israelian Michal Negrin, brandul turcesc de articole home & deco Karaca și restaurantul Maggie`s Ranch au inaugurat unități în AFI Cotroceni.

Lista inaugurărilor este completată de deschiderea insulei Chocolat, pe culoarul Sunset Boulevard.

Urmărește-ne și pe Google News

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 metri pătrați AFI Cotroceni. Găzduiește magazine pentru zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, dar și o zonă de entertainment.

Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Pegas lansează sistemul de franciză. Cât costă investiția într-o franciză a producătorului de biciclete CITEȘTE ȘI Pegas lansează sistemul de franciză. Cât costă investiția într-o franciză a producătorului de biciclete

Mall-ul AFI Palace Cotroceni din Capitală, principalul activ al grupului israelian AFI Europe România, a înregistrat un venit operațional net de peste 34 milioane de euro în 2017, reprezentând o creștere de 2% față de anul 2016. Totodată, numărul vizitatorilor a crescut la 51.000 pe zi, iar vânzările retailerilor au crescut cu 5%, până la 1,1 miliarde lei față de anul 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
afi cotroceni