Trei noi branduri în AFI Cotroceni

Trei noi branduri în AFI Cotroceni
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 iul 2018

Brandul israelian Michal Negrin, brandul turcesc de articole home & deco Karaca și restaurantul Maggie`s Ranch au inaugurat unități în AFI Cotroceni.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Lista inaugurărilor este completată de deschiderea insulei Chocolat, pe culoarul Sunset Boulevard.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 metri pătrați AFI Cotroceni. Găzduiește magazine pentru zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, dar și o zonă de entertainment.

Pegas lansează sistemul de franciză. Cât costă investiția într-o franciză a producătorului de biciclete CITEȘTE ȘI Pegas lansează sistemul de franciză. Cât costă investiția într-o franciză a producătorului de biciclete

Mall-ul AFI Palace Cotroceni din Capitală, principalul activ al grupului israelian AFI Europe România, a înregistrat un venit operațional net de peste 34 milioane de euro în 2017, reprezentând o creștere de 2% față de anul 2016. Totodată, numărul vizitatorilor a crescut la 51.000 pe zi, iar vânzările retailerilor au crescut cu 5%, până la 1,1 miliarde lei față de anul 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
afi cotroceni