Unico S, cel mai mare retailer online de țesături și materiale textile din România, mizează pe un avans al business-ului de 40% și caută spațiu pentru un show-room

Unico S, cel mai mare retailer online de țesături și materiale textile din România, mizează pe un avans al business-ului de 40% și caută spațiu pentru un show-room
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 21 aug 2023

Firma Unico S, cel mai mare retailer online de țesături și materiale textile din România, a înregistrat în primul semestru o creștere a business-ului de 40%, avans estimat și pentru întregul an 2023. Unico S vrea să deschidă un nou show-room în Timișoara, mult mai mare față de cel actual, proiect pentru care a bugetat 600.000 de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC.
6 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

“După perioada de pandemie, când vânzările nostre au crescut mult, atât urmare a comenzilor de materiale pentru producția de măști textile cât și din partea populației, au urmat doi ani de consolidare. În 2023 am crescut numărul de produse pe site, am reluat colaborări mai vechi cu clienți B2B și am văzut și pe partea de retail o cerere mai mare, deci este vorba despre o creștere organică dar și parțial din majorări de prețuri. Am investit în publicitate în ultimii ani și asta se vede în rezultate”, explică pentru Profit.ro Marius Stoichiță, acționar Unico S.

Estimările pentru anul în curs indică o cifră de afaceri de 5 milioane de lei și un profit net de 1 milion de lei.

FOTO Cum explică proprietarul unei cafenele că a cerut 2 euro să taie în două sandvișul unui client CITEȘTE ȘI FOTO Cum explică proprietarul unei cafenele că a cerut 2 euro să taie în două sandvișul unui client

Business-ul familiei Stoichiță a fost înființat la Hunedoara, în 1992, când firma a început să vândă angro țesă­turi im­portate, iar între timp s-a extins în online și B2C, astfel că în prezent comercializează circa 2.000 de articole prin intermediul mai multor site-uri, în principal în România, dar și în Ungaria.

Unico S își desfășoară activitatea la Timișoara, unde are din 2018 un show-room de 200 mp, o suprafață prea mică pentru expunerea tuturor produselor din portofoliu.  

“Căutăm activ un spațiu pentru un show-room de 4-500 mp, pe care fie să îl cumpărăm fie să îl închiriem, și avem la dispoziție din surse proprii un buget de 600.000 de euro”, spune Stoichiță.

Produsele provin de la circa 100 de furnizori, din China (în special țesături sintetice), Turcia (bumbac), Pakistan și alte țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
țesături show-room