Vânzările Carrefour au crescut cu 1,1% în trimestrul trei, susținute de operațiunile din America Latină

Vânzările Carrefour au crescut cu 1,1% în trimestrul trei, susținute de operațiunile din America Latină
Profit.ro
Profit.ro
scris 19 oct 2016

Vânzările Carrefour au crescut cu 1,1% în trimestrul al treilea, la 21,78 miliarde de euro, susținute de operațiunile din America Latină, care au compensat declinul din Franța, principala piață a grupului, și de continuarea dificultăților în China, transmite MaarketWatch.

Analiștii anticipau vânzări de 21,7 miliarde de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

12 iunie - Profit News TV - Maraton Energie. Parteneri: ACUE, Hidroelectrica
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Evergent Investments, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, imobiliare.ro, Meta Estate, Nordis
25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed

Vânzările în termeni comparabili, care exclud efectele de curs și de calendar și prețul carburanților, au avansat cu 3,1%, scrie News.ro.

În Europa, excluzând Franța, vânzările în termeni comparabili au avansat cu 1%, cu creștere în România și un ușor declin în Polonia.

La nouă luni, vânzările Carrefour au crescut cu 3,2% excluzând comerțul cu carburanți, la 62,3 miliarde de euro. În termeni comparabili, vânzările au urcat cu 3%.

În ultimele luni, vânzările Carrefour au fost afectate de o serie de dificultăți, de la concurența intensă din Franța la restructurarea din China și condițiile economice dificile din Brazilia.

Acțiunile Carrefour au scăzut cu 19% în acest an, până în momentul publicării rezultatelor trimestriale de către grup.

În Franța, unde Carrefour desfășoară aproape jumătate din operațiunile sale, vânzările au scăzut cu 0,9%, la 10,17 miliarde de euro. Potrivit companiei, vânzările de alimente au crescut, dar prețurile carburanților au avut un efect negativ asupra veniturilor.

eMAG vrea să introducă plata facturilor la utilități, pe site sau automat, fără costuri suplimentare CITEȘTE ȘI eMAG vrea să introducă plata facturilor la utilități, pe site sau automat, fără costuri suplimentare

La nivel internațional vânzările Carrefour au urcat cu 3%, cele mai bune performane având loc în America Latină. În Brazilia, unde economia este în recesiune, vânzările a avansat cu 25%. În Asia, vânzările au scăzut cu 6,9%, Carrefour continuând restructurarea în China.

Carrefour deține la nivel global 11.687 de magazine.

În România, Carrefour operează 197 de magazine, dintre care 29 de hipermarketuri, 113 supermarketuri și 55 de magazine de proximitate, potrivit datelor publicate de grup la sfârșitul primului semestru.

În 2015, vânzările Carrefour în România au crescut cu 13,6% în 2015, la 1,21 miliarde de euro, susținute de reducerea TVA care a stimulat consumul și de extinderea rețelei de magazine, potrivit datelor publicate în raportul anual de retailerul francez.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour