Vânzările Carrefour au crescut cu 6,2% în primul semestru, la 43,1 miliarde de euro

Vânzările Carrefour au crescut cu 6,2% în primul semestru, la 43,1 miliarde de euro
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 iul 2017

Vânzările Carrefour au crescut cu 6,2% în primul semestru, la 43,1 de miliarde de euro, evoluție care reflectă performanțele solide în termeni comparabili din toate regiunile unde operează grupul și efectul pozitiv al expansiunii și achizițiilor, respectiv Billa în România și Eroski în Spania, a anunțat vineri retailerul francez.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Vânzările de alimente au continuat să crească puternic, cu 6,3% în primele șase luni, din care 2,7% în termeni comparabili, scrie News.ro.

”Performanțele demonstrează încă o dată relevanța modelului multi-format al Carrefour și prezența geografică echilibrată”, se arată într-un comunicat al grupului, al doilea mare retailer la nivel mondial.

În Franța, vânzările au avansat în primul semestru cu 0,8%, la 19,34 miliarde de euro

FOTO United Airlines în noi controverse: a obligat o femeie să-și țină copilul în brațe, deși a cumpărat două locuri pe ruta Hawaii-Boston CITEȘTE ȘI FOTO United Airlines în noi controverse: a obligat o femeie să-și țină copilul în brațe, deși a cumpărat două locuri pe ruta Hawaii-Boston

În trimestrul al doilea, vânzările au crescut cu 6,1%, la 21,8 miliarde de euro, iar în Franța, unde grupul realizează 47% din venituri, cu 0,8%(+1,9% în termeni comparabili), la 9,94 miliarde de euro.

Între alte state europeme, Carrefour a menționat că vânzările în termeni comparabili au fost deosebit de dinamice în Polonia și România.

Vânzările au crescut în trimestrul al doilea în toate formatele de magazine și au beneficiat de avansul vânzărilor online.

Alimentele au contribuit la performanțele bune ale grupului în trimestrul al doilea, urcând cu 2,8% în termeni comparabili.

Vânzările hipermarketurilor franceze ale Carrefour au revenit în teritoriu pozitiv pentru prima oară după trimestrul al treilea din 2015, iar în restul Europei au fost solide, îm special în Italia și Spania. Carrefour și-a menținut estimările referitoare la creșterea vânzărilor în 2017.

Directorul financiar Pierre-Jean Sivignon a declarat analiștilor că Carrefour țintește în continuare o creștere de 3%-5% a vânzărilor la curs valutar constant, pe ansamblul anului 2017.

Grupul raportează rezultatele de pe piețele emergente în categoria ”restul lumii”, fără date pentru fiecare țară. Îemtru această catergorie, vânzările în termeni comparabili au urcat cu 3,4% în trimestrul al doilea, după un avans de 3,1% în primele trei luni.

În România, Carrefour deținea la sfârșitul anului trecut 298 de magazine, dintre care 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour