Vânzările Carrefour în România depășesc în premieră pragul de 1,5 miliarde euro. Piața românească se apropie în valoare de Polonia

Vânzările Carrefour în România depășesc în premieră pragul de 1,5 miliarde euro. Piața românească se apropie în valoare de Polonia
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 10 mai 2017

Vânzările Carrefour în România au crescut cu peste o cincime în 2016, depășind, în premieră, pragul de 1,5 miliarde de euro, relevă datele analizate de Profit.ro. Grupul francez de retail, care a finalizat anul trecut preluarea supermarketurilor Billa, a ajuns la o rețea de aproape 300 de magazine pe piața românească, fiind cel mai mare operator de supermarketuri în funcție de suprafață.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider

Carrefour a raportat vânzări în România de 1,501 miliarde de euro în 2016, în urcare cu 23,5% de la 1,215 miliarde de euro în anul anterior. Piața românească s-a apropiat astfel la mai puțin de 150 milioane de euro de Polonia, unde retailerul a obținut vânzări de 1,649 miliarde de euro, în scădere de la aproape 1,68 miliarde de euro în 2015.

Vânzările Carrefour în Polonia s-au menținut în jurul valorii de 1,65 miliarde de euro în ultimii patru ani, în timp ce piața din România a crescut constant, de la puțin peste 1 miliard de euro în 2013.

Carrefour începe să înființeze cooperative cu producătorii români de fructe și legume, în încercarea de a evita intermediarii CITEȘTE ȘI Carrefour începe să înființeze cooperative cu producătorii români de fructe și legume, în încercarea de a evita intermediarii

La finele lunii iunie anul trecut, Carrefour a finalizat preluarea a 86 de supermarketuri Billa în România, tranzacție estimată la 95-100 milioane de euro. Potrivit companiei, operațiunea nu a avut un impact semnificativ asupra rezultatelor financiare din 2016, și nici venitul și profitul generate de Billa România în perioada scursă de la preluare. 

Carrefour a ajuns, în decembrie 2016, la o rețea de 298 de magazine în România, din care 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate. La finalul anului 2015, grupul avea, în România, 192 de magazine, din care 29 hipermarketuri, 110 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și cel mai mare din Europa.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
vanzari
romania
polonia