Grupul elvețian Nestle SA și-a îmbunătățit estimările privind creșterea organică a vânzărilor în 2020, la aproximativ 3%, după ce miercuri a publicat rezultate trimestriale peste așteptări, datorită majorării cererii pentru cafea, mâncarea pentru animale și alimente produse pe bază de plante, transmit DPA și Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Nestle, cel mai mare producător mondial de alimente, a trecut mai bine decât rivalele sale prin criza provocată de pandemia de coronavirus (COVID-19) deoarece se concentrează pe categoriile care înregistrează creștere ridicată, pentru a compensa declinul vânzărilor de alimente către restaurante și cafenele, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Carrefour se extinde cu un nou hipermarket în RomâniaCererea pentru alimente și băuturi consumate la domiciliu a rămas solidă în timpul măsurilor de izolare impuse pentru a stopa răspândirea pandemiei, în timp ce vânzările de produse consumate în afara casei și la pachet, aproximativ 15% din vânzările Nestle, au scăzut cu 26,4% în trimestrul trei din 2020.
În primele nouă luni din acest an, Nestle a raportat o creștere organică a vânzărilor cu 3,5%, în timp ce analiștii previzionau un avans de 2,8%. Anterior, grupul elvețian estima o creșterea organică a vânzărilor între 2% și 3% anul acesta.
Vânzările în monedă locală au scăzut cu 9,4% în perioada ianuarie-septembrie 2020, la 61,9 miliarde de franci elvețieni (68,33 miliarde de dolari) în urma aprecierii monedei Elveției.