Xpert Beauty își dublează cifra de afaceri în pandemie și intră pe piața din Ungaria

Xpert Beauty își dublează cifra de afaceri în pandemie și intră pe piața din Ungaria
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 iul 2021

Xpert Beauty, companie de retail care activează în domeniul produselor cosmetice profesionale, fondată în România, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 8 milioane euro în 2020, în creștere cu 119% comparativ cu anul anterior.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Planurile din 2021 vizează menținerea ritmului ascendent și atingerea unei cifre de afaceri cu peste 50% mai mari, extinderea prezenței offline atât la nivel național, cât și internațional, în Ungaria, și continuarea dezvoltării sănătoase pe toate zonele, prin investiții în echipă, sisteme interne pentru eficientizarea proceselor, servicii pentru consumatori, portofoliu de brand-uri și platforma de e-commerce.

Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

Evoluția dinamică a business-ului în 2020 a venit pe fondul continuării strategiei de dezvoltare și ca rezultat al modelului de business omni-channel, bine conturat pentru toate diviziile și cu o abordare unitară a consumatorului. În offline, Xpert Beauty și-a extins lanțul de magazine la nivel național, a deschis prima piață internațională, Bulgaria, în ultimul trimestru al anului, a dezvoltat și diversificat categoriile și brand-urile. O direcție importantă a fost de a continua investițiile consistente în platforma de e-commerce, care și-a arătat valoarea în pandemie. Aceasta a contribuit la menținerea legăturii cu clienții în perioada de două luni când cele 13 magazine fizice au fost închise și a adus un boost în cifra de afaceri și în vizibilitatea brand-ului și în offline.

În ceea ce privește evoluția canalelor de vânzare, toate cele trei linii de business – divizia de e-commerce, divizia de retail și divizia de B2B pentru brand-urile importate – au înregistrat creșteri în vânzări. Toate categoriile de produse au crescut, iar cea mai bună evoluție a avut-o categoria produselor de îngrijire a pielii, în timp ce categoria produselor cosmetice profesionale de îngrijire a părului a avut cea mai pondere în total business.

Xpert Beauty și-a menținut și crescut echipa cu 50%, investind în training-uri care au contribuit atât la stabilitatea acesteia, cât și la performanțele de business din 2020. 

Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program CITEȘTE ȘI Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program

„Într-un an care a venit cu multe necunoscute, simțim că ceea ce a fost diferit la noi și a dus la o evoluție atipică pentru domeniul în care activăm este modelul de business pentru care ne-am pregătit în ultimii ani, cu o abordare unitară și o comunicare integrată online și offline, acela de omni-channel. Am avut doi ani de lucru înainte de 2020 pentru a ne perfecționa activitatea online din punct de vedere tehnologic și de know-how al echipei, intuind că spre aceasta ne îndreptăm ca tendință în anii următori. Ne-a pregătit, astfel, pentru momentul în care cu toții am trecut online și am adoptat trend-ul de do-it-yourself și de achiziționare a produselor profesionale pentru serviciile de înfrumusețare acasă. Chiar dacă a venit cu provocări logistice odată cu mutarea mixului de vânzare în online, putem să spunem că digitalizarea începută din timp a fost pentru noi un diferențiator și un instrument puternic de business”, declară Răzvan Afenduli, Managing Partner Xpert Beauty.

„Privind spre viitor, vom continua extinderea rețelei, atât în țară, cât și regional, însă vom construi calculat, pas cu pas, fără a accelera nenatural procese de dezvoltare care au nevoie de timp, inclusiv acelea de creștere și integrare a unei echipe care să îmbrățișeze filosofia noastră de lucru care are în centru conceptul de pozitiv-conflict în care poți veni cu idei și soluții fără teama de a intra în conflict cu liderul tău, ceea ce considerăm a fi decisiv pentru dezvoltare”, completează Răzvan Afenduli.

Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților CITEȘTE ȘI Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților

Planurile din 2021 sunt de creștere a cifrei de afaceri cu 50% și de continuare a investițiilor, atât în sistemele interne și în digitalizare, cât și în dezvoltarea prezenței fizice. Compania își propune extinderea prezenței naționale, offline și online, dar și deschiderea unei noi piețe, Ungaria, atât fizic, printr-un concept store la Budapesta, cât și online, prin activarea platformei de e-commerce www.xpertbeauty.hu. Celelalte direcții prioritare includ dezvoltarea echipei, a modelului de „customer care”, extinderea parteneriatelor B2B, ca și mărirea portfofoliului de produse și brand-uri.       

Xpert Beauty este o companie fondată în 2017, care activează în domeniul retail-ului produselor cosmetice profesionale. În cele 13 concept store-uri din România și în cel din Bulgaria, de la Sofia, dar și prin partenerii de distribuție sau prin platforma de vânzare online, compania deservește 150 000 de clienți, având un portofoliu de 12 000 de produse de la 70 de brand-uri.

viewscnt
Afla mai multe despre
xpert beauty
produse cosmetice