Airbnb nu mai acceptă conectarea pe Facebook ca o modalitate de a crea un cont Airbnb, de a te conecta la un cont existent sau de a conecta un cont Airbnb la un cont Facebook.
Platforma online de închirieri turistice Airbnb a introdus recent o nouă opțiune.
Este vorba de metoda „rezervă acum, plătește mai târziu”, folosită de Booking.com.

În schimb, utilizatorii pot amâna plata pentru o dată ulterioară, înainte de check-in. Sistemul este introdus momentan doar în SUA.
În paralel, platforma Airbnb se pregătește să intre pe piața altor servicii.
După o primă încercare eșuată, în 2016, Airbnb face acum o nouă incursiune în sectorul „Experiențe și Servicii”.
În mai, compania și-a redesenat aplicația pentru a pune în evidență aceste două categorii, încurajând călătorii să cheltuiască mai mulți bani prin platformă.
Ofertele variază de la lecții de surf în Hawaii la vânătoarea de trufe lângă Florența sau comenzile de masaj la domiciliu.

„Este probabil una dintre cele mai mari schimbări de la înființarea Airbnb”, spune Dave Stephenson, directorul comercial al companiei.
Obiectivul mai larg este să transforme Airbnb într-o platformă pentru întreaga călătorie.
Platformele concurente precum GetYourGuide și Viator (deținut de Tripadvisor) activează în acest domeniu de decenii, dar creșterea s-a dovedit a fi un proces gradual. Anul trecut, Viator a realizat vânzări de aproximativ 840 de milioane de dolari, dar marja de profit a fost sub 4%.

Pentru a atrage atenția, compania a lansat oferte premium sub brandul „Airbnb Originals” – experiențe cu celebrități. Acestea sunt concepute mai mult pentru a genera interes decât rezervări.
Noua strategie face parte din efortul Airbnb de a crea rezonanță emotională și de a poziționa compania ca alternativa la eficiența rece a platformelor precum Booking.com sau Expedia.