Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Cu sediul la Bragadiru, Auto Brand, având astăzi aproape 200 de angajați, a fost fondată în 2004, ca partener și importator BPW în România.
Compania operează în prezent o rețea de 23 de sucursale și reprezentanți zonali, precum și două centre de distribuție, în București și Oradea, având aproape 200 de angajați.
Pentru 2024, Auto Brand a raportat afaceri de 169,6 milioane de lei (aproximativ 34 milioane euro), în creștere ușoară de la 161,2 milioane de lei în anul anterior. Profitul companiei s-a redus cu circa 7,1%, până la 6,18 milioane de lei.

Pachetul majoritar de acțiuni este deținut la acest moment de Radu Pascu (68%), restul participațiilor fiind la Ștefan Șerbănescu (12%), Cosmin Udrea, care este și director general (8%), Mirel Simion (8%) și Emil Bejan (4%), conform termene.ro.
Grupul BPW furnizează servicii complete de mobilitate pentru vehicule comerciale, de la o rețea globală de service la furnizarea de piese de schimb și interconectarea inteligentă a vehiculelor, șoferilor și a transportului de mărfuri.

BWP are 6.500 de angajați în 28 de țări și a raportat vânzări consolidate de 1,562 miliarde de euro în 2024.
Grupul este deținut de BPW Bergische Achsen KG, o afacere de familie înființată în 1898 la Wiehl, în vestul Germaniei, în prezent specializată în producția de sisteme complete de tren de rulare pentru remorci și semiremorci.
“Aderarea la grupul BPW este un pas consecvent pentru Auto Brand. Grupul BPW are o rețea comercială bine dezvoltată, reprezentată în peste 18 țări europene. Prin cunoștințele din industrie pe care le aduc aceste companii și mărcile recunoscute ale grupului BPW, ne consolidăm poziția”, spune Cosmin Udrea, directorul general al Auto Brand.
Auto Brand își va păstra marca și independența operațională după preluarea de către BPW.

Compania românească marchează a doua achiziție pentru BPW în Europa Centrală și de Est în această toamnă.
Luna trecută, grupul german a cumpărat compania cehă E.M.T. spol, distribuitor de piese de schimb pentru vehicule comerciale în Republica Cehă și Slovacia, cu venituri anuale de 16,5 milioane de euro și 55 de angajați.