Balnearul intră în era rețelelor sociale. Peste 60% dintre cei care ajung la tratament la Buziaș vin prin Facebook. Cu 10 ani în urmă, 98% ajungeau prin Casa de Pensii

Balnearul intră în era rețelelor sociale. Peste 60% dintre cei care ajung la tratament la Buziaș vin prin Facebook. Cu 10 ani în urmă, 98% ajungeau prin Casa de Pensii
scris 16 feb 2020

După ce ani de zile s-a bazat pe bătrânii trimiși la tratament prin Casa de Pensii, o societate balneară din Buziaș, cu un manager nou, și-a luat soarta în propriile mâini și a început să-și caute singură clienții. Astfel a ajuns ca peste 60% dintre cei care ajung în stațiune să vină prin intermediul paginii de Facebook, comparativ cu un deceniu în urmă, când 98% dintre clienți veneau trimiși prin casa de pensii.

La un an după ce a fost numit director general la societatea Tratament Balnear Buziaș, aparținând SIF Transilvania, Leontin Gheorghe s-a văzut pus în situația de a rămâne fără jumătate din turiștii trimiși de Casa de Pensii. Cu două hoteluri, unul de patru stele și 45 de camere și celălalt de trei stele și 140 de camere, compania hotelieră avusese în 2017 asigurați peste 52% din turiști, aceștia fiind trimiși de Casa de Pensii.

"Practic, în 2018, Casa de Pensii a trimis la Buziaș cu 54% mai puțini turiști decât în 2017. În acel moment, am fost puși în situația de a nu mai putea susține operațiunile, deși eram cel mai mare plătitor de taxe și impozite din oraș - 12% din taxele locale vin de la noi", spune pentru Profit.ro Leontin Gheorghe.

Astfel, ca să atragă și acest gen de turiști, a redus tarifele la 130 de lei pe zi, sumă care include cazarea, trei mese pe zi și tratament, a renovat restaurantul și baza de tratament, pentru a crește pe segmentul de evenimente, și a început să dezvolte marketingul online pentru că, spune el, "nu mai suntem în epoca pliantului".

FOTO Cele mai murdare și cele mai curate sectoare de plajă din România CITEȘTE ȘI FOTO Cele mai murdare și cele mai curate sectoare de plajă din România

Rezultatele s-au văzut un an mai târziu, când cifra de afaceri din 2019 a crescut cu 1,7 milioane de lei, față de cei 5 milioane lei din 2018.

"Peste 90% dintre turiștii pe care i-am adus dincolo de contractul cu Casa de Pensii au venit aduși de Facebook. Acum zece ani, 98% din turiști erau veniți prin Casa de Pensii. Tendința e să vină oameni din ce în ce mai tineri pentru tratament și prevenție, atrași de factorii naturali de cură. Încep să-și îndrepte atenția către noi pe la 45-50 de ani, față de acum cinci ani, când media era 65-70 de ani. Oamenii sunt din ce în ce mai interesați de prevenție, pentru că e dificil și te costă mai mult să tratezi boala", a mai spus șeful complexului de la Buziaș.

Majoritatea celor care ajung la Buziaș vin pentru tratament, prevenție și recuperare cardiologică, dar, mai nou, vin și companii care organizează evenimente pentru angajați sau parteneri.

Patologia cardiovasculară este pe primul loc în lume, inclusiv în România, la capitolul mortalitate.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
buzias
turisti
balnear
investitii
strategie