Comportamentul consumatorului de turism arată că în mai mult de patru din cinci cazuri, într-un cuplu sau familie, decizia privind alegerea destinației de vacanță o ia femeia, spune Alin Burcea, proprietarul agenției de turism Paralela 45 și președinte al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT).
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
"Bărbații sunt creaturi simple, ei își doresc să fie sănătoși, să poată munci și alte câteva . Totul se rezumă la 3-4 chestii mai importante. La femei sunt câteva mii de chestii importante și alte câteva mii foarte importante", explică Burcea.
CITEȘTE ȘI Burcea, ANAT: Tarom își va crește flota cu două avioane și va putea opera și chartereEl a constatat, ca proprietar de agenție de turism, că în aproape orice familie, dacă soția sau iubita e fericită, pentru bărbat nu contează prea mult amănuntele. "Pentru un bărbat nu e atât de important unde merge în vacanță, ci să fie alături de soție sau iubită și să fie ea fericită", mai spune Alin Burcea.
Astfel, în 80% din cazuri, atunci când caută vacanța, indiferent cât de mult se discută în familie, cu bărbatul și copiii, ultimul cuvânt îl are femeia. "E foarte interesant comportamentul consumatorului. După 70 de ani, femeia face un rabat și îl mai întreabă și pe bărbat: <<Tu ce părere ai?>>. <<Tu cam ce crezi?>>", mai spune proprietarul agenției.