Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) vrea ca agențiile să beneficieze și ele de cotă de TVA redusă de la 19% la 9%, așa cum se întâmplă în cazul hotelurilor. Președintele ANAT, Alin Burcea, a afirmat într-o conferință că și proprietarii agențiilor merită mașini scumpe, așa cum au hotelierii.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Alin Burcea susține că nu este estic ca în hotelărie TVA să fie 9%, iar în cazul agențiilor de turism acesta să fi rămas 19%. "Dorim să beneficiem și noi de reducerea TVA. Vrem și noi mașini scumpe, ca hotelierii", a declarat Burcea într-o conferință de presă.
CITEȘTE ȘI ANAT: Vacanțe în valoare de 10 milioane de euro, cumpărate în 2016 cu vouchere de vacanțăANAT mai susţine și că Ministerul Turismului trebuie să realizeze o strategie pentru incoming, să promoveze destinaţia România pe pieţe ţintă şi să sprijine agenţiile de turism care aduc turişti străini în România
Asociația vrea să se introducă o "prima de incoming" şi, ca asociaţie, solicită sprijin financiar pentru participările la târgurile internaţionale de turism. Totodată, ANAT consideră că agențiile de turism care fac incoming pot beneficia de scheme de ajutor de stat privind aprobarea schemelor de ajutor de minimis pentru acțiunile din Programul de promovare a exportului, finanțat de la bugetul de stat.
ANAT şi-a propus, în paralel, să înfiinţeze o școală de incoming, cu sprijinul ministerului Turismului. "Incomingul nu se studiază în facultățile din România", a mai spus Burcea.