Ministerul italian al Turismului, ridiculizat din cauza folosirii unor imagini din Slovenia într-o campanie de promovare turistică a Italiei, ”Open to Meraviglia”, în valoare de nouă milioane de dolari

Ministerul italian al Turismului, ridiculizat din cauza folosirii unor imagini din Slovenia într-o campanie de promovare turistică a Italiei, ”Open to Meraviglia”, în valoare de nouă milioane de dolari
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 apr 2023

Ministerul italian al Turismului este ridiculizat din cauză că într-un videoclip oficial menit să atragă turiști în Italia sunt folosite imagini din Slovenia cu oameni care beau vin sloven, relatează CNN.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Acest videoclip - care face parte dintr-o campnaie în valoare de nouă milioane de euro (9.91 milioane de dolari) realizată de grupul de comicare Armando Testa - a fost ironizat de către critici și pe rețele de socializare încă dinainte să se dezvăluie că a fost filmată în străinătate, scrie News.ro.

Administratorii de pensii private - cădere puternică CITEȘTE ȘI Administratorii de pensii private - cădere puternică

Campania ”Open to Meraviglia” (”Deschis la minuni”) folosește ca ”influencer” o Venus computerizată, un simbol al artei italiene, a lui Sandro Botticelli din capodopera Renașterii ”Nașterea lui Venus”.

Această ”Venus” foarte modernă poartă o fustă mini, mănâncă pizza și prezintă unele dintre cele mai mari atracții turistice italiene.

Criticul de artă Tomaso Montanari denunță această campanie publicitară drept ”grotescă” și o irosire ”obscenă” de bani.

Utilizatori ai rețelelor de socializare o parodiază.

UPS, ȚARA GREȘITĂ

În cea mai controversată filmare apare un grup de tineri care zâmbește, într-o patio, la soare, bând vin în ceea ce se presupune a fi un loc tipic italian.

Însă observatori atenți au observat că grădina interioară respectivă se află în regiunea Cotar, în Slovenia, aproape de frontiera cu Italia, și că pe masă se află o sticlă de vin cu o etichetă din Cotar.

Roxana Licara, Product Marketing Manager EpicVisits: Cea mai mare problemă a cramelor este numărul mic de oameni educați în segmentul viticol CITEȘTE ȘI Roxana Licara, Product Marketing Manager EpicVisits: Cea mai mare problemă a cramelor este numărul mic de oameni educați în segmentul viticol

Grupul de comunicare Armando Testa nu a comentat imediat aceste acuzații.

Ministrul italian al Tursmului Daniela Santanche, o membră a Partidului Fratelli d'Italia (FdI, neofascist) al premierului Giorgia Meloni, i-a catalogat pe criticii viceoclipului drept ”snobi”.

Folosirea lui Venus drept ”influencer” atrage tineri, se apără ea.

viewscnt
Afla mai multe despre
turism
italia
slovenia