Primăria din Lisabona se așteaptă ca Eurovision să genereze încasări de 25 de milioane de euro în oraș

Primăria din Lisabona se așteaptă ca Eurovision să genereze încasări de 25 de milioane de euro în oraș
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 mai 2018

Primăria din Lisabona se așteaptă ca Eurovision Song Contest 2018 să genereze încasări de 25 de milioane de euro în oraș, în timp ce autoritățile spun că finala concursului, care va avea loc sâmbătă, 12 mai, ar putea atrage aproximativ 30.000 de turiști străini în capitala Portugaliei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Potrivit AFP.com, primăria Lisabonei se așteaptă ca investiția sa în ediția concursului Eurovision din acest an să genereze aproximativ 25 de milioane de euro din încasări de la hoteluri, restaurante și alte afaceri locale, scrie News.ro.

Înainte de acest eveniment, primăria orașului Lisabona a găzduit concerte cu acces liber, în fiecare seară, în Eurovision Village, amenajat în Praca do Commercio.

Autoritățile locale au profitat de atenția adusă de ediția din acest an a concursului Eurovision asupra Lisabonei, pentru a prezenta orașul, cu scopul de a atrage mai mulți vizitatori în următorii ani.

Surpriză: Noii proprietari ai hotelului Radisson readuc în România, după 4 ani, unul dintre cele mai mari branduri de lux din lume CITEȘTE ȘI Surpriză: Noii proprietari ai hotelului Radisson readuc în România, după 4 ani, unul dintre cele mai mari branduri de lux din lume

„Aceasta va fi o carte de vizită grozavă pentru oraș”, a spus Fernando Medina, primarul Lisabonei, săptămâna trecută, când și-a explicat decizia de a cheltui 5 milioane de euro pentru a găzdui concursul Eurovision.

Televiziunea publică portugheză, RTP, care organizează show-ul, le-a finaliștilor să înregistreze câte un videoclip cu durata de 40 de secunde în care să apară bucurându-se de peisajele din Portugalia.

Aceste videoclipuri, numite „cărți poștale din Lisabona”, vor fi prezentate în timpul finalei concursului Eurovision, care este urmărit de obicei de milioane de oameni din jurul lumii.

Potrivit agenției de turism britanice Travel Republic, rezervările turiștilor în Lisabona au crescut cu 27% în luna care a urmat ediției de anul trecut a concursului Eurovision, când reprezentantul Portugaliei a câștigat competiția, în mai 2017, pe scena din Kiev.

Pe de altă parte, localnicii din Lisabona spun că deși sunt conștienți că economia țării depinde în mare măsură de turism, se tem că acest oraș nu va putea gestiona numărul mare de vizitatori, care se află în creștere, în perioada de dinainte de finala Eurovision. Mulți dintre localnici se plâng că autoritățile din Lisabona nu fac destul în legătură cu problemele care apar cu serviciile publice, precum colectarea deșeurilor și transportul public. 

viewscnt
Afla mai multe despre
lisabona
turism